Grethe Kvande

Grethe Kvande er psykolog i Bærum

Siste vurderinger av Grethe Kvande

ikke så veldig proaktiv

Klinikk: Grethe Kvande Psykologtjenester Skrevet

Var hennes pasient i ca 1 år. Hun var sjeldent forberedt til møter vi hadde, og virket ikke proaktiv. Hun lyttet og ga råd slik en familiemedlem vill gjort, men jeg savner vitenskapsbasert best practices og toolkits som er viktige i en klinisk setting. Det er flere flinke private psykologer i området som kan gi bedre og mer effektiv oppfølging

Trygg, engasjert og fleksibel psykolog

Klinikk: Grethe Kvande Psykologtjenester Skrevet

Grethe er en trygg, behagelig og empatisk psykolog som tar seg god tid til å bygge tillit og viser at hun ser meg, bryr seg og forstår situasjonen slik at jeg ikke bare føler meg som et nummer i rekka. Hun lytter oppmerksomt, er tålmodig og gir fine tilbakemeldinger og god veiledning/forklaringer. Hun hjelper meg til å forstå situasjonen, mine reaksjoner og følelser og hjelper meg å sette ord på vanskelige ting. Grethe hjelper til å prioritere når ting er vanskelig og er veldig serviceinnstilt og fleksibel, setter pasientens behov i fokus. Jeg er veldig fornøyd og føler at får god støtte og veiledning av Grethe.

Litt skuffet..

Klinikk: Grethe Kvande Psykologtjenester Skrevet

Hyggelig og flink til å lytte, men fikk dessverre lite ut av tiden min hos henne da jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor. Jeg hadde ønsket meg en bedre kognitiv terapi fra hennes side, da rådene til å endre negative tankemønstre var særdeles få, og lite hjelpende i krisesituasjoner.

Trygg og god veiledning

Klinikk: Grethe Kvande Psykologtjenester Skrevet

Har fått trygg og god veiledning, støtte og utfordringer gjennom en vanskelig livsfase. Grethe leder samtalen på en konstruktiv måte, som gir ny innsikt og strategier for å komme videre.

God forståelse av pasienten

Klinikk: Grethe Kvande Psykologtjenester Skrevet

Rolig og sympatisk psykolog. Flink til å lytte og gi kommentarer under samtalen. Jeg hadde ingen vanskeligheter med å "åpne" meg.