Christine Homstvedt Lien

Psykolog

Autorisasjon (2011)

Klinikk for krisepsykologi Telefonnummer55 59 61 8055 59 61 ...
Nøstetorget 5, 7. etasje 5013 Bergen
Psykolog Christine Lien AS Telefonnummer934 11 635934 11 6 ...
Nøstetorget 5, 7. etasje 5011 Bergen
Christine Homstvedt Lien er psykolog i Bergen

1 vurdering

Siste vurderinger av Christine Homstvedt Lien

Det beste valget

Klinikk: Psykolog Christine Lien AS Skrevet

Christine er en psykolog en raskt får tillit til. Hun er respektfull og genuin, og har en unik evne til å lese mennesker. Hun ser deg, og gir trygghet, omsorg og forståelse i terapirommet. En dyktig psykolog, men også et varmt menneske. De ulike terapiformene hun benytter er forløsende og samtidig støttende.
Om en har følt seg alene i sine vanskeligheter, trenger en ikke føle den samme aleneheten i terapisituasjonen hos henne. Hun er også uredd i møte med alle slags følelser.
Jeg har ved flere anledninger tidligere i livet oppsøkt psykolog for å bearbeide vanskelige ting i fortiden. Ingen har vært i nærheten av å komme innenfor mitt forsvarsverk, og få meg til å åpne mine innerste rom. Min erfaring og tillit til psykologer var derfor svært lav da jeg oppsøkte Christine.
Hun har på utrolig vis klart å få meg til å åpne opp, og gi meg den hjelpen jeg trengte. Jeg er evig takknemlig, og på vei til å bli et helere menneske takket være hennes uvurderlige hjelp. Hos Christine er en i de beste hender uansett hvilke utfordringer en står i eller har med seg i bagasjen. En dyktig terapeut, men også et ekte medmenneske.

Dårlig erfaring

Klinikk: Psykolog Christine Lien AS Skrevet

Jeg ga de en del tid og noen sjanser. Men det ble aldri bra. Rotete og ikke noe som var til noe som helst hjelp.

Tillitsskapende og dyktig

Klinikk: Psykolog Christine Lien AS Skrevet

Psykolog Lien møtte mine forventninger og behov fra første stund. Jeg følte meg trygg og veldig godt ivaretatt, og dette ga et godt grunnlag for personlig utvikling. I tillegg er hun faglig dyktig og utfordret meg på videre utvikling og utforsking av egne reaksjoner og følelser. Jeg lærte svært mye av timene hos Christine, både personlig og med god nytte også i profesjonell sammenheng ved at jeg har fått bedre innsikt i kommunikasjon.

En fantastisk parterapeut

Klinikk: Psykolog Christine Lien AS Skrevet

Det var en stor barriere for oss å gå til psykolog for å få hjelp til parforholdet. Vi kom til Christine med et forhold som var preget av dårlig kommunikasjon, og mye frustrasjon mellom oss. Vi ble anbefalt Christine av noen venner. Christine er helt unik når det gjelder å få tak i, forstå og håndtere de underliggende følelsene hos oss begge, hvordan det påvirker forholdet til partneren din og hvordan du ved å forstå hva som skjer i deg selv kan forbedre kommunikasjonen. Hun er en fantastisk person som har gitt trygghet og omsorg til oss begge, slik at vi begge har våget å åpne oss. Vi har hatt veldig god hjelp av Christine og anbefaler henne på det varmeste.

Trygg og god å snakke med

Klinikk: Klinikk for krisepsykologi Skrevet

Jeg var spent på å gå til psykolog fordi jeg ikke har gjort det før, og visste ikke hva jeg skulle si eller hvordan jeg kom til å reagere. Christine var lett å bli kjent med og prate med, og hun er veldig flink til å forstå hvordan det er å være ungdom (selv om jeg er gutt). Hun gjorde meg trygg sånn at jeg turde å sette ord på følelsene og tankene. Det hjalp veldig å snakke med Christine. Nå klarer jeg bedre å takle vanskelige ting og sette ord på hva jeg føler, og det er mye bedre enn å holde det inne. Jeg anbefaler Christine til andre ungdommer. Takk for god hjelp!