Svenn Erik Jacobsen

Svenn Erik Jacobsen er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Svenn Erik Jacobsen

Tolmodig og forståelsesfull

Klinikk: Svenn Erik Jacobsen Skrevet

Følte meg utrolig godt tatt imot og trygg. Flink, empatisk og effektiv fyr som vet hva han driver med. Anbefales på det sterkeste!

Vennlig, faglig dyktig og nøye

Klinikk: Svenn Erik Jacobsen Skrevet

Jeg var hos Jacobsen for utredning av ADHD, og opplevde at jeg ble veldig godt ivaretatt. Jeg opplevde ham som tillitsvekkende og vennlig, og han fikk meg til å slappe av i forkant av testingen jeg måtte gjennom.

Etter testingen gikk han gjennom resultatene med meg, og tok seg god tid til å svare på spørsmålene mine - og han forklarte veien videre, og hva jeg kunne forvente av behandlingen han anbefalte.

Jeg hadde en veldig god opplevelse totalt sett, og kan trygt anbefale Jacobsen videre til alle som skal henvises videre til ADHD-utredning. Hos ham blir man virkelig tatt på alvor.

Kunnskapsrik, forståelsesfull og sympatisk

Klinikk: Svenn Erik Jacobsen Skrevet

Tar seg god tid og tilpasser seg dine behov. Tilstedeværende og tillitsfull, lytter og viser stor forståelse. Jeg ble utredet av han i januar og hadde en svært god opplevelse. Anbefaler Svein Erik på det varmeste.

Tillits skapende og faglig dyktig

Klinikk: Svenn Erik Jacobsen Skrevet

Var hos han i mange timer. Han hadde satt av 2 timer til dette, men det måtte nesten dobbelt så lang tid til før endelig konklusjon kunne settes. Jeg følte meg godt ivaretatt, at han var faglig dyktig og møtte meg med en god blanding av faglig dyktighet, empati og engasjement for meg som medmenneske.
Anbefales.

Veldig fornøyd

Klinikk: Svenn Erik Jacobsen Skrevet

Dette er en nevropsykolog jeg trygt kan anbefale videre til andre ble godt motatt å følte meg behagelig hos han