Tove Kjersti Kjølseth

Tove Kjersti Kjølseth er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Tove Kjersti Kjølseth

Uengasjert

Klinikk: Psykolog Tove Kjersti Kjølseth Skrevet

Jeg gikk til henne en god stund. Fikk svært liten hjelp. Hun virket uinteressert og lei, både i ord og kroppsspråk. Og i tillegg knapp, formell og kjølig. For at en behandling skal ha noe for seg så må man føle seg sett og ivaretatt som klient, gjerne med noe innlevelse og omsorg i kontakten. Det var det svært lite av her.

Nydelig

Klinikk: Psykolog Tove Kjersti Kjølseth Skrevet

Tove hjalp meg igjennom den tøffeste tiden i mitt liv. Jeg har forsøkt flere, men hun er uten tvil den som greide å hjelpe meg. Men husk at psykolog er som sko. Det må passe. Men hun er utrolig dyktig i jobben sin. Jeg fikk anbefalt medisiner og god oppfølging og terapi. Kan anbefales på det sterkeste.

Ikke hjelp å få.

Klinikk: Psykolog Tove Kjersti Kjølseth Skrevet

Jeg gikk til Tove Kjersti Kjølseth over en et-års periode. Jeg opplevde å ikke få noen hjelp her. Hun rådet meg til å gå på folkehøgskole et år. Det å gå på folkehøgskole viste seg ikke å være noe for meg. Jeg slet med vrangforestillinger og psykoser, men fikk ikke noe medisiner eller antipsykotika mot dette. I tillegg hadde jeg problemer med økonomien, noe som hun heller ikke hjalp meg med. I det hele tatt veldig skuffet over 'hjelpen' hos denne psykologen.