Profilbilde av psykolog Kristin Helene Høstmark

Kristin Helene Høstmark

Profilbilde av psykolog Kristin Helene Høstmark
Psykolog

Om

Kristin Helene Høstmark er psykologspesialist med over 20 års erfaring. Hun har mangeårig erfaring fra spesialisthelsetjenesten i arbeid med utredning, diagnostisering av en lang rekke psykiske utfordringer. Hun arbeidet med voksne, barn, ungdom, par og familier og har ved siden av spesialiteten i klinisk psykologi også treåring videreutdanning i familieterapi. Kristin har traumeutdanning fra NKVTS, Norsk kompetansesenter for vold og traumatisk stress og fra RVTS, Ressurssenteret for vold og traumatisk stress. Hun også tilleggsutdanninger i spiseforstyrrelser, angst og selvfølelse og arbeider med de fleste psykologfaglige problemstillinger. Kristin tar i mot ungdom, voksene, familier, og tilbyr foreldreveiledning og parterapi.

Autorisasjon (2000)

Kristin Helene Høstmark er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Helene Høstmark

Kunnskapsrik, trygg, rolig og genuin.

Klinikk: Kristin Høstmark Skrevet

Kristin er et fantastisk mennesket som har fulgt meg i mange år! Meget dyktig og faglig sterk. Tilstedeværende, lyttende og ser meg alltid! God til å tilrettelegge timene slik at det passer meg. Genuint interessert i meg som pasient og god på å skape trygghet og tillit!

Til stede, oppriktig og kunnskapsrik

Klinikk: Lysne Psykolog Nydalen Skrevet

Hun er lyttende og tar seg tid. Hun er har utvilsomt betydelig kompetanse i faget og er genuint opptatt av meg som pasient.

Føler meg sett

Klinikk: Kristin Høstmark Skrevet

Endelig kom jeg til en psykolog som ser meg og som følger meg opp. Etter utallige forsøk hos forskjellige psykologer var jeg heldig og fikk time hos Kristin. Jeg er veldig fornøyd med samtaler og behandling.

Uprofesjonell og arrogant

Klinikk: Kristin Høstmark Skrevet

Bekymringsverdig adferd. Denne psykologen oppfattes som manipulerende, og forvirrer ved å stadig skifte synspunkt. Hun gjesper og ser bort og sukker påfallende under samtalene. Hun virker uinteressert og holder heller ikke avtaler. Hun kom en halvtime for sent ved to anledninger.

Anbefales ikke

Klinikk: Kristin Høstmark Skrevet

Møtte henne under korona pandemien. Hun hadde hjemmekontor og midt i et sensitivt tema fikk jeg høre «vent litt, jeg må ta ut bollene av ovnen». Dette gjenspeiler henne totalt. Hun er ikke tilstede, hun bare er der. Hun bryr seg ikke om deg, men selvsagt om pengene hun tjener. Flaut at et seriøst firma som volvat har ansatt henne...