Laila Aziza Caradoon

Laila Aziza Caradoon er psykolog i Bergen

Siste vurderinger av Laila Aziza Caradoon

Grundig hjelp, kjempeflink psykolog

Klinikk: Adiuvo Laila Aziza Caradoon Skrevet

Gikk til Aziza i 2-3 år, kom til henne med store utfordinger med angst og despresjon som jeg hadde hatt store deler av livet. Var 16-17 når jeg først møtte henne og opplevde å bli sett og hørt fra første stund. Vi har drevet med kognitiv terapi og det har hjulpet meg utrolig mye. Alt jeg gjør og får til nå kunne jeg aldri forestillt meg for noen år tilbake. Hun hjalp meg å se andre perspektiv, uten å få meg til å føle meg dum for mitt eget (veldig angst/depresjonspregede)
perspektiv, og har alltid vært oppmuntrende men også forståelsesfull ovenfor mine følelser og utfordringer.

Senere i behandligen tok jeg opp utfordringer knyttet til kjønn og kjønnsinkongruens med henne og det taklet hun utrolig bra, men var også ærlig på at hun ikke har ekspertise på feltet.

Hun er fleksibel og hyggelig, aldri noe styr med å få tid til time, og heller ikke noe styr om jeg kommer litt for seint, eller er sliten til timen. Hun er veldig god på å tilpasse både tid og sted, men også hvordan behandlingen skal foregå.

Alt i alt utrolig takknemlig for å ha fått gått til henne.