Bjørn Otto Meyer

Bjørn Otto Meyer er psykolog i Skien

Siste vurderinger av Bjørn Otto Meyer

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Bjørn Otto Meyer Skrevet

Det er den beste psykologen jeg noengang har gått til. Utrolig dyktig på å se, høre og ta deg på alvor. Hjelper deg til å se ting fra ulike perspektiver og kommer med gode tilbakemeldinger. Kan anbefales på det varmeste!

Meget dyktig

Klinikk: Bjørn Otto Meyer Skrevet

Jeg har vært i behandling hos Bjørn Otto to ganger. Første gang for mange år siden, og nå har jeg nylig avsluttet en ny behandlingsrunde hos han. I begge tilfeller grunnet tyngre depresjon.

Har opplevd god hjelp begge ganger. Utrolig dyktig fagperson og en engasjert psykolog som virkelig bryr seg.

Fantastisk psykolog

Klinikk: Bjørn Otto Meyer Skrevet

Enig med de andre anmeldelsene her. Bjørn Otto Meyer er en fantastisk psykolog som har hjulpet meg mye. Engasjert, genuin, god til å se og lytte pasienten, og gir mange gode innspill.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Bjørn Otto Meyer Skrevet

Utrolig dyktig. Flink til og se deg og til å bygge opp tillit. God lytter og veileder. En som virkelig stiller opp for pasientene sine!

Dyktig og trygg

Klinikk: Bjørn Otto Meyer Skrevet

Bjørn Otto er fleksibel, og kunnskapsrik. Får enn til å reflektere over egen situasjon, og opplevelser, forså ledsage enn gjennom gode teknikker for å komme dit enn vil.