Elisabeth Myrstad

1 vurdering

Siste vurderinger av Elisabeth Myrstad

God og varm

Klinikk: Psykologene i Romerike Helsebygg Skrevet

Elisabeth er en fantastisk psykolog som er tålmodig og empatisk. Hun har betydd mye for meg når det kommer til å mestre egen smerte og lar deg bruke god tid på å undersøke aktuelle temaer. Gradvis i terapiforløpet har jeg opplevd at hun har støttet, motivert og presset meg akkurat så mye som jeg tålte. Jeg har mer tro på meg selv enn da jeg startet og er utrolig takknemlig for at akkurat hun ble min psykolog m

Trygg, tålmodig og tilpassningsdyktig

Klinikk: Elisabeth Myrstad Skrevet

Jeg gikk i terapi hos Elisabeth jevnlig i 4 år og sporadisk 2 år etter det igjen, grunnet psykiske plager etter en traumatisk barndom.

Hun var tålmodig når jeg var vanskelig og svært empatisk. Jeg fikk et rom der jeg kunne tillate meg å åpne opp og utforske mitt eget indre, der jeg kunne være sint og sørge over barndommen og dele mine frykter og mitt håp for fremtiden.

Elisabeth var flink til å gi meg de utfordringene jeg etterspurte for å vokse, og gav meg de redskap jeg trengte for å håndtere det som var vanskelig. I dag har jeg det veldig godt med meg selv og har overvunnet mange av de store plagene jeg satt med før behandlingen. Jeg vil si at hennes empatiske blikk i stor grad har smittet over på meg, og at jeg i dag i større grad er i stand til å utvise empati for andre, på bakgrunn av den empatien jeg opplevde fra henne.