Pia Therese Wiig

Pia Therese Wiig er psykolog i Bærum

Siste vurderinger av Pia Therese Wiig

Trygg i rollen.

Klinikk: Pia Wiig Skrevet

Utmerket psykolog som får en ut av comfortsonen og hjelper til med å finne ut av ting.. Bra og trygg dame.

For nærgående

Klinikk: Pia Wiig Skrevet

Jeg syns hun er flink til å snakke men jeg syns hun bør være mer forsiktig å respektere pasienten sin intimsoner. Noen syns det er fint å bli tatt på når de er lei seg men ikke alle. Jeg syns det er ekkelt når det er noen jeg ikke kjenner. Hun bør ikke bli sur når pasienten sier i fra at noe ikke er ok. Det er bedre å snakke om det

Ikke god

Klinikk: Pia Wiig Skrevet

En stor skuffelse. Ikke noen god opplevelse i det hele tatt. I dag ville jeg ikke dratt dit, men kanskje heller forsøkt en coach. Men da var jeg for dårlig til å tenke klart. Hvis jeg skal gi noe konstruktiv kritikk, måtte det være å oppdatere seg på forskning om psykiske lidelser og å være litt mer empatisk. I hvert fall late som.

Frarådes

Klinikk: Pia Wiig Skrevet

Hun kan svinge, men i sum er hun ikke en psykolog jeg vil anbefale til noen. Hun virker lite interessert i en som pasient. Hun hadde noen gode råd, og hun kan få creds for det, men i sum tror jeg ikke hun er riktig person hvis man trenger psykolog.

Trygg og erfaren psykolog

Klinikk: Pia Wiig Skrevet

Jeg opplever henne som god å prate med, omsorgsfull og oppmerksom. Det er tydelig at hun har jobbet mange år i gamet, og hun er trygg og erfaren. Hun kan strekke seg langt for å gi riktig hjelp og jeg har inntrykk av at hun virkelig bryr seg om pasientene sine.

Det er også et pluss at hun er tilgjengelig og pålitelig.