Ruth Mona Victoria Dullum

Psykolog

Autorisasjon (2000)

Psykolog Mona Dullum Telefonnummer974 22 775974 22 7 ...
Barstølveien 50 4636 Kristiansand S
Ruth Mona Victoria Dullum er psykolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Ruth Mona Victoria Dullum

Skuffende praksis

Klinikk: Psykolog Mona Dullum Skrevet

Driver kognitiv terapi, men oppleves som noe snever i sin tilnærming og teknikk - her var det litt som at "pasienten" må tilpasse seg "legen".

Mangler relasjonelle ferdigheter og kjenner liten grad av kjemi. Det gjør at jeg ikke opplevde timen i et trygt rom for åpen prat. Hun stilte heller ikke forberedt til timen, selv om det fantes mer enn nok informasjon i forkant for å gjøre seg kjent med pasient og situasjon.

Dette er en terapaut som funker best til de som ønsker en kald relasjon og kun fokus på symptomer og hvordan få til en rask løsning.

Veldig flink

Klinikk: Psykolog Mona Dullum Skrevet

Jeg har nylig hatt gleden av å møte en fantastisk psykolog, og jeg vil gjerne dele min anmeldelse av henne. Hun var svært kunnskapsrik og kompetent innenfor faget psykologi, og hun var i stand til å forstå mine utfordringer og behov på en dyp og empatisk måte. Hun var flink til å lytte og var svært engasjert i min prosess. Jeg følte meg trygg og komfortabel med henne, og jeg kunne åpent dele mine følelser og tanker uten å føle meg dømt. Hun ga meg verdifulle innsikter og verktøy for å håndtere min mentale helse, og hun hjalp meg med å utvikle effektive mestringsstrategier. Jeg føler meg mye bedre etter å ha møtt henne, og jeg vil anbefale henne til alle som trenger hjelp med deres psykiske helse.

Målløs!

Klinikk: Psykolog Mona Dullum Skrevet

1500 kr rett ut av vinduet.
Alt jeg sa ble motsagt og normalisert. Ledd bort. Avbrutt. Jeg følte ikke jeg hadde noe grunn til å være der, men heldigvis ga jeg ikke opp og fikk ny behandler. Det føles bra nå, heldigvis.

Anbefales ikke

Klinikk: Psykolog Mona Dullum Skrevet

Viste lite forståelse for og kunnskap og innsikt i mine utfordringer, og lite ønske om å forsøke å forstå og gi verktøy til å komme videre. Snakket mye om segselv, avbrøt i samtalen, fikk ikke fullført egen tankerekke eller kommunisert egne behov. Ikke opptatt av mine behov og ønsker, men sine egne behov for å hjelpe. Svært utfordrende å kommunisere med. Opplevde meg ikke forstått, sett eller hørt. Derimot det motsatte.

Fantastisk psykolog

Klinikk: Psykolog Mona Dullum Skrevet

Hun hjalp meg gjennom en meget tøff periode av livet. Opplevde henne som kunnskapsrik, menneskelig og var ikke opptatt av sykeliggjøring, som jeg har erfaring med andre psykologer. Ser andre nevner at hun trekker inn eget liv. Jeg opplevde det som flott, det viser at «det er ikke bare meg som har disse tankene». Hun snakker rett til deg, ikke ovenfra og ned. Ærlig, åpen og forsikrer at du ikke er unormal.

Anbefales på det varmeste!