Berit Aune

Berit Aune

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1984

Berit Aune Telefonnummer77 68 73 1377 68 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stortorget 2 9008 Tromsø
Berit Aune er gynekolog i Tromsø

Siste vurderinger av Berit Aune

Imøtekommende og dyktig

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Jeg fikk time kort tid etter jeg kontaktet henne. Hun var meget imøtekommende og forståelsesfull. Utstyret var nytt og behagelig, og Berit var flink å berolige og forklare under hele undersøkelsen. Anbefaler henne på det sterkeste!

Kan virkelig anbefales!

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Var hos Aune for å sjekke fertiliteten grunnet lav AMH.
En imøtekommende, hyggelig og dyktig lege som jeg følte meg ivaretatt av. Følte hun tok meg på alvor. Anbefales virkelig!

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Hyggelig, normal dame som tok meg godt imot. Forklarte og viste ting. Ba meg å komme tilbake hvis behov.

Fantastisk!

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Berit tok i mot meg på tidlig ultralyd midt i sin ferie, da hun tilfeldigvis hadde litt kontorarbeid den dagen. Imøtekommende og profesjonell. Veldig fornøyd!!

Supert!

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Kom med hurtigbåten til Tromsø ens ærend for tidlig ultralyd hos Berit. Hun tok seg god tid, og var veldig nøye. Hun var tydelig og forklarte godt underveis. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Jeg var veldig spent i forveien om det ville være verdt turen, og det var det i aller høyeste grad. Helt supert, neste gang jeg skulle trenge tjenester fra gynekolog vil jeg dra til henne :)