Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Berit Aune er gynekolog i Tromsø

Siste vurderinger av Berit Aune

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Hyggelig, normal dame som tok meg godt imot. Forklarte og viste ting. Ba meg å komme tilbake hvis behov.

Fantastisk!

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Berit tok i mot meg på tidlig ultralyd midt i sin ferie, da hun tilfeldigvis hadde litt kontorarbeid den dagen. Imøtekommende og profesjonell. Veldig fornøyd!!

Supert!

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Kom med hurtigbåten til Tromsø ens ærend for tidlig ultralyd hos Berit. Hun tok seg god tid, og var veldig nøye. Hun var tydelig og forklarte godt underveis. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Jeg var veldig spent i forveien om det ville være verdt turen, og det var det i aller høyeste grad. Helt supert, neste gang jeg skulle trenge tjenester fra gynekolog vil jeg dra til henne :)

Hallo?

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Omtrent det siste året nå har Berit ikke hatt noen til å ta telefonen, så... ingen svarer. Hun ringer ikke opp, hun holder seg ikke til avtaler om å ta kontakt. Hun er både hyggelig og dyktig, men kan fremstå noe kald, særlig for de med konkrete problemer.

En god lege

Klinikk: Berit Aune Skrevet

Hun får meg til å slappe av, hun oppfører seg som et normalt menneske selv hun er lege...
Hun fremstår som å ha god faglig tyngde, trygg I sitt fag, forklarer alt hun Gjør. Ja, rett og slett en slik lege som vi alle ønsker oss.