Torgeir Bjerknes

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Torgeir Bjerknes Telefonnummer55 91 30 1055 91 30 ...
Nesttunveien 90 5221 Nesttun
Torgeir Bjerknes er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Bjerknes

Dyktig og direkte

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Opplevde ham som faglig dyktig og tok meg på alvor. Han har e3g ganske direkte og spesiell stil, som enkelte kanskje vil synes er brå og vodtsom. For min del var det bare friskt og positivt, og bidro til å ufarliggjøre den litt ubehagelige situasjonen en GU-time er.

Det skal sies at jeg senere var inne i en mer sårbar situasjon var han ikke brå i det hele tatt, men forståelsesfull og mild. Men allikevel rett på sak og effektiv. Fikk time neste virkedag i denne akuttsituasjonen.

Kontordamen hans er også veldig hyggelig.

En super lege!

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Hyggelig lege med godt humør. Han kommuniserer bra, forklarer godt og er grundig. Jeg sitter igjen med en følelse av å bli godt behandlet av en dyktig lege. Anbefales!

Meget dyktig!

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Profesjonell, dyktig, god informasjon, godt humør og en fantastisk hyggelig sykepleier/legesekretær. På toppen av det hele er lokalene delikate og vakre.

Dårlig tilgjengelighet på telefon

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Har prøvd å ringe ved mange anledninger (i åpningstiden) men aldri noen som tar telefonen. Hva med en telefonsvarer??

Anbefales!

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Har vært hos ham over flere år, ble henvist grunnet uønsket barnløshet. Han er gjerne ikke den som pakker ting inn eller bruker for mye ord men jeg liker hans direkte væremåte. Kjapp, effektiv og alltid godt humør og humor. Jeg fikk også ham svært godt anbefalt av KK i Bergen. Mener han har jobbet der tidligere og de sa at hvis jeg gikk til ham ville jeg få like god ekspertise som hos spesialister der. Å ligge i den stolen liker jo ingen, men med hans humor og gode replikk så blir det ihvertfall ikke verre.