Linn Hjarne Brakstad

Aleris medisinske senter - Strømmen, Aleris sykehus og medisinsk senter - Oslo Kvinne, 47 år

Legeautorisasjon2000

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Linn Hjarne Brakstad

Dårlig service!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Men livmorprolaps og sterke smerter har jeg i desperasjon besøkt denne klinikken i håp om hjelp.
Hatt en time med Kristine Kleivdal og en time med Linn Hjarte Brakstad den siste mnd. Kostet meg 3 tusen kr for null og ingenting.Veldig koselige damer begge to, men lite hjelpsomme og ikke veldig forståelsesfulle. Når jeg nå i ettertid har googlet meg til at det faktisk finnes midlertidige løsninger som kan hjelpe frem operasjon, klarer jeg ikke fatte og begripe at dette ikke ble nevnt fra deres side. Svarene jeg fikk var at de ikke vet hvorfor jeg har vondt og at jeg bare må vente til operasjon.
Ikke en klinikk jeg kommer til å anbefale videre dessverre!

Hyggelig dame

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Tillitsvekkende og rolig. Meget behagelig væremåte som gjorde at jeg følte meg sett og respektert, anbefaler gjerne denne legen til andre.

Anbefales!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Profesjonell og tillitsvekkende. For en gangs skyld var det hyggelig å gå til gynekologen. Kommer til å bruke henne flere ganger.

Den beste gynekologen jeg har hatt

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Linn Hjarne Brakstad er både hyggelig, profesjonell og svært tillitsfull. Hun beroliger deg og forteller godt underveis hva hun gjør. Hun tar seg god tid og er alltid blid og hyggelig.
Anbefales på det sterkeste!