Linn Hjarne Brakstad

Aleris Frogner - Oslo, Aleris medisinske senter - Strømmen

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2000

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Aleris medisinske senter - Strømmen Telefonnummer63 80 03 3063 80 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Støperiveien 5 2010 Strømmen
Linn Hjarne Brakstad er gynekolog i Oslo og Skedsmo

Siste vurderinger av Linn Hjarne Brakstad

Trygg og beroligende

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Til gynekolog for en vanlig sjekk, litt nervøs som alltid. Men Linn beroliget med straks. Trygg og kunnskapsrik, og forklarte nøye hva som ble gjort. Jeg er glad jeg omsider har funnet en gynekolog jeg ønsker å bruke igjen. Det er dyrt på Aleris, men allikevel verdt pengene, synes jeg!

Eksepsjonell gynekolog

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Linn er helt unik. Følte meg trygg helt fra jeg gikk inn døra hos henne. Hun er imøtekommende, behagelig, informativ og svært kunnskapsrik. Jeg stoler 100% på henne og føler meg svært godt ivaretatt ved hvert besøk.

Veldig trygg og dyktig

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

For en fantastisk dyktig og lyttende gynekolog. Føler meg alltid veldig trygg når jeg går til Linn, og kommer aldri til å bytte ut henne som gynekolog.

Verdt prisen for å si det sånn, i forhold til offentlig sektor jeg har opplevd.

Hun tar seg veldig god tid, lytter og tar deg på alvor. Hun er nøye med både å informere og gjøre Div undersøkelser og tar heller en undersøkelse for mye enn for lite.

Anbefales på det sterkeste!

Trygg, empatisk og nøyaktig

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Jeg kom til gynekolog for å legge inn kobberspiral. Dr. Hjarne gikk nøye gjennom prosedyren, viste frem en spiral og forklarte på en god måte om evt. smerter under og etter innsettingen. Selv om jeg gruet meg og har hørt mange dramatiske historier ang. spiral, følte jeg meg trygg og beroliget allerede etter 5 min. Etter innsettingen ble jeg uvel, kvalm og redd for å besvime. Hun viste god forståelse for dette og forholdt seg rolig, slik at jeg skjønte at dette kom til å gå bra. Jeg kommer absolutt til å velge Dr. Hjarne ved neste G.U.

100% dedikert

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Jeg har aldri vært hos en mer tillitsfull, rolig, forklarende, omsorgsfull, dedikert og trygg gynekolog. Hun beroliget meg, og ga meg gode forklaringer på alt hun gjorde. Da følte jeg meg trygg.
Hun fulgte tett opp i ettertid, noe som jeg synes er viktig.
Jeg har endelig funnet min gynekolog, og anbefaler henne til alle!