Linn Hjarne Brakstad

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Linn Hjarne Brakstad er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Linn Hjarne Brakstad

Supereffektiv, trygg, rolig og superhyggelig!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Dette er dama å oppsøke for en god og behagelig undersøkelse, der du kan slappe av i stolen og vite at du er ivaretatt på alle slags vis. Stødig og effektiv, lun og smilende som gjør at det er lett å slappe av! Nå slipper jeg å kvie meg gyn timer i femtiden.

Fremragende og nøyaktig

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Beste gynekologen jeg kjenner til. Utrolig dyktig, effektiv, kunnskapsrik og behagelig. Og så kan hun sitt håndverk og gynekologi er i stor grad et håndverk. Jeg kommer ALDRI til å bytte.

Fantastisk flink gynekolog

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Linn. Hun tar deg på alvor, er kunnskapsrik og en trygg lege. Du vet med en gang at du er i de beste hender hos Linn. Hun får deg til å slappe av selvom situasjonen ikke er den mest komfortable. Jeg har funnet min gynekolog og kommer ikke til å bytte.

Gynekolog Linn hjarne Brakstad.

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Jeg hadde et uheldig møte med en gynekolog på aleris Majorstuen. Etter tips rundt omkring dro jeg til dr. Brakstad, kommer aldri til å bytte! Hun er kjempe nøye, veldig ålreit, beroliger og du føler at du har fått besvart alle spørsmål når du går ut døren. Det koster litt, men verdt hver eneste krone.

Trygg og beroligende

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Flink, forklarer og prater.
Veldig hyggelig.
Vært hos henne to ganger de siste tre årene. Mindre ubehagelig å bli undersøkt av henne.