Yngvild Skåtun Hannestad

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Yngvild Skåtun Hannestad er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Yngvild Skåtun Hannestad

Dyktig, empatisk, lyttende og vennlig

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg synes det er ubehagelig med gynekolog undersøkelser, og fortalte dette da jeg kom inn. Yngvild var veldig stødig og dyktig, og forklarte underveis alt hun holdt på med slik at det føltes trygt gjennom hele undersøkelsen. Hun opplevdes som en hyggelig dame som tok seg god tid med pasienten og forklarte godt rundt ulike spørsmål.

Vennlig og behagelig

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Veldig behagelig og gå til henne .Skulle bare ønske eg kunne få lov til og forsette hos henne . Desverre så har hun det veldig fullt .,og må prioritere de som virkelig trenger fagkunnskapen hennes .
Kjekke kontordame også .
Med andre ord ..veldig fornøyd med henne .

Går ikke til denne legen igjen

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Kan nevne at sekretæren var svært imøtekommende og hyggelig. Yngvild var kort og lite lyttende, oppfattet henne nesten litt frekk og spydig. Hadde alt i alt ikke en god opplevelse, og kommer aldri til å annbefale henne videre. Gikk fra timen 380 kr fattigere og uten og få noen klare svar på noen av plagene mine.

Mangler menneskelig kompetanse

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Hun er faglig dyktig men klarer ikke å ivareta pasienten når det kommer til det menneskelige. I en sårbar situasjon som en gyn undersøkelse er, så trenger man en lege som har tid til å høre på en om samt vise empati. Dette klarer ikke hun, dessverre.

Veldig fornøyd

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Hun er vennlig, rolig og flink til å informere underveis. Sekretæren kan også nevnes som veldig imøtekommende og vennlig. Jeg gruer meg ikke for å komme tilbake igjen dit til kontroll.