Yngvild Skåtun Hannestad

Bergen Spesialistsenter
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Yngvild Skåtun Hannestad er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Yngvild Skåtun Hannestad

Kald og lytter ikke etter

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Om du ønsker å bli gravid, så er ikke Hannestad riktig gynekolog for deg. Hun hørte ikke etter på noe av det jeg sa, hun brydde ikke seg om bekymringene mine og hun fulgte meg ikke opp. Hadde flere timer med henne og hun utførte aldri noen av prøvene jeg ba om. Vi kastet bort over et år hos henne og hun fokuserte aldri på grunnen til at vi var der; nemlig at vi ikke ble gravide.
Ellers er hun kald og lite empatisk.

De i resepsjonen der imot er veldig hyggelige og behjelpelige.

Veldig fornøyd

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Veldig fornøyd med Yngvild. Hyggelig, åpen og flink. Lytter til bekymringer og følger opp. Hun er rask og forklarer tydelig hva hun gjør slik at man føler seg trygg hele tiden. Oppsummerer alltid i etterkant og jeg går ut døren og føler meg godt ivaretatt. Anbefales absolutt.

Kald og lite forståelsesfull

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Flink til å forklare i forkant av undersøkelsen, men viste liten forståelse for at jeg opplevde kraftige smerter.

Fikk ikke tydelig svar på spørsmål jeg hadde. Hun skrev ut resept på medisiner, men sa at hun ikke hadde tid til å forklare hvordan de fungerte.

Da jeg kom tilbake til time neste gang (noe hun hadde sagt at jeg skulle) spurte hun hvorfor jeg var kommet tilbake. Følte meg særdeles lite ivaretatt.

Har kontaktet Volvat for fornyet vurdering av sykdomsbilde.

Sekretærene er veldig imøtekommende og hyggelige.

Hyggelig og faglig dyktig

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Jeg har hatt oppfølging hos Dr. Hannestad i forbindelse med tvillingsvangerskap. Var derfor på jevnlige ultralyder hos henne, og opplevde henne som veldig faglig dyktig, samt flink til å informere og forklare alle spørsmål jeg hadde. Jeg var så fornøyd at jeg også bestilte time for å sette inn spiral etter fødsel. Like god opplevelse denne gangen. Hun var effektiv, det var ikke smertefullt, og hun sjekket med ultralyd at spiralen satt som den skulle. Sekretærene var også veldig hyggelige, og passet tvillingene mine mens jeg var inne på undersøkelsen.

Trygg, flink og koselig dame

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Jeg var hos henne i dag. Hun var kjempe flink og forståelse full gynekolog. Jeg var meget fornøyd med henne. Kommer til å gå tilbake til henne når det trengs og kommer til å anbefale henne til andre.