Yngvild Skåtun Hannestad

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Yngvild Skåtun Hannestad

very cool doctor

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

She was very nice, polite and gentle. She explained very clearly process of the treatment. She was listening and answering all questions in a very informative and accessible way. I felt safe and respected throughout the visit. It definitely was a good experience.

Veldig bra

Hyggelig, forståelsesfull, diskret.

Var til tidlig ul pga usikker termin grunnet spontanabort. Var veldig grei, ga info om foster og svarte hyggelig på spørsmål. Veldig diskret og grei.
Hun fikk ikke så gode mål og skrev dette i brevet til legen slik at det kunne bli korrigert ved ordinær ultralyd (i Bergen er de fast bestemt på å bruke tidlig ul termin om man har det).

Hyggelig sekretær.

Går ikke tilbake

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Tviler ikke på at hun er flink faglig , men fant henne ikke noe forståelsesfull og imøtekommende. Går nok ikke tilbake dit. Sa også at jeg gruet meg til undersøkelse og opplevde at da gikk rullegardinen ned og hun ble sur. Gjør som andre leger og lukk ørene og overse sånne kommentarer fra pas og forstå at dette er forsvar til den som skal i undersøkelse i en sårbar situasjon og som vi gjerne ikke gjør så ofte. . Følte hun ble lett irritert . Er helt enig at legesekretær var hyggelig og blid . Heldigvis . Finner nok en annen neste gang .

Lite forståelsesfull

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Ble møtt med spydigheter om forrige gynekolog som hadde klippet tråden på spiralen min for kort. Under undersøkelsen var ho lite forståelsesfull for at jeg kvidde meg, spurte meg flere ganger om hun skulle gi seg siden jeg ikke klarte å ligge i ro.fikk ut spiralen til slutt og jeg hadde bare lyst å grine, fikk beskjed i en kald tone om å kle på meg.var inn igjen etter noen mnd for å sette inn igjen spiral, dette klarte jeg ikke da alt bare knytte seg i meg,var like kald og lite forståelsesfull denne gang.

Behagelig og flink

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Jeg var hos Yngvild i dag for å ta en utvidet celleprøve, grunnet påvist celleforandring på prøve hos fastlege. Jeg kom fort til (svar fra legen på fredag, time til Yngvild mandag).

Før prøvetakingen ble jeg godt informert, og hun spurte om jeg ville ha bedøvelse før prøvene. Underveis svarte hun godt på alle mine spørsmål. Hele prøvetakingen var grundig, og vi hadde en hyggelig samtale om løst og fast. Hun var koselig og virket fagdyktig. Hun fortalte meg om behandlingstider, og at hun ville kontakte meg uansett utfallet av prøvene.

Jeg følte meg godt ivaretatt, og anbefaler gjerne Yngvild til andre!!