Yngvild Skåtun Hannestad

Yngvild Skåtun Hannestad er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Yngvild Skåtun Hannestad

Veldig fornøyd

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Veldig fornøyd med Yngvild. Hyggelig, åpen og flink. Lytter til bekymringer og følger opp. Hun er rask og forklarer tydelig hva hun gjør slik at man føler seg trygg hele tiden. Oppsummerer alltid i etterkant og jeg går ut døren og føler meg godt ivaretatt. Anbefales absolutt.

Kald og lite forståelsesfull

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Flink til å forklare i forkant av undersøkelsen, men viste liten forståelse for at jeg opplevde kraftige smerter.

Fikk ikke tydelig svar på spørsmål jeg hadde. Hun skrev ut resept på medisiner, men sa at hun ikke hadde tid til å forklare hvordan de fungerte.

Da jeg kom tilbake til time neste gang (noe hun hadde sagt at jeg skulle) spurte hun hvorfor jeg var kommet tilbake. Følte meg særdeles lite ivaretatt.

Har kontaktet Volvat for fornyet vurdering av sykdomsbilde.

Sekretærene er veldig imøtekommende og hyggelige.

Hyggelig og faglig dyktig

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Jeg har hatt oppfølging hos Dr. Hannestad i forbindelse med tvillingsvangerskap. Var derfor på jevnlige ultralyder hos henne, og opplevde henne som veldig faglig dyktig, samt flink til å informere og forklare alle spørsmål jeg hadde. Jeg var så fornøyd at jeg også bestilte time for å sette inn spiral etter fødsel. Like god opplevelse denne gangen. Hun var effektiv, det var ikke smertefullt, og hun sjekket med ultralyd at spiralen satt som den skulle. Sekretærene var også veldig hyggelige, og passet tvillingene mine mens jeg var inne på undersøkelsen.

Trygg, flink og koselig dame

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Jeg var hos henne i dag. Hun var kjempe flink og forståelse full gynekolog. Jeg var meget fornøyd med henne. Kommer til å gå tilbake til henne når det trengs og kommer til å anbefale henne til andre.

Faglig dyktig, men lite empatisk

Klinikk: Bergen Spesialistsenter Skrevet

Opplevde Yngvild som effektiv og faglig dyktig. På det menneskelige planet har hun imidlertid et forbedringspotensiale da hun kan oppfattes som litt brysk. For kvinner som opplever underlivsundersøkelser som vanskelige, er nok Yngvild ikke den som vil få deg til å slappe mest av, da hun brukte lite tid på å forklare og virker rett og slett lite empatisk med tanke på den sårbare situasjonen pasienten er i. Jeg er imidlertid likevel fornøyd, ettersom hun fikk jobben gjort på en effektiv måte. Fikk også både time og resultater relativt hurtig.