Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Trygg, informativ, ivaretakende, skånsom

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg er 58 år, født 2 barn, tatt alle celleprøver osv. Mao har jeg vært til mange gyn. us. Dette er jo aldri noe en ser fram til, men må si at dette er den beste erfaringen jeg noen gang har hatt med en gynekolog. Håper jeg aldri trenger å gå til noen andre.

Vennlig, kunnskapsrik og på tilbudssiden

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Har opp gjennom årene fått hjelp og oppfølging knyttet til flere ulike problemstillinger, og har alltid følt meg ivaretatt og i kompetente hender.

Behagelig og dyktig

Lege: Stine Therese Birkeland Skrevet

Første gang hos Stine, og følte meg veldig godt ivaretatt fra første minutt. Veldig behagelig og dyktig. Kan virkelig anbefales.

Anbefaler

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Dagen før jeg skulle til legen leste jeg vunderinger her...og jeg ble ukonfortabel og ville egentlig ikke til henne. For min positiv overaskelse, er ikke denne legen slik mange har vurdert. Hun tok meg imot på en fin måte, hørte på hva jeg hadde å si, hadde god tid, forklarte det jeg trengte å vite. Hun er en god lege og jeg anbefaler henne.

Ingen menneskelig kommunikasjonsevne eller empati

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Alt for vond opplevelse med gynekologen Hannestad. Opplevde henne som sur og veldig uempatisk. Møtte spørsmål med veldig nedlatende svar. Dårlig til å sette seg selv inn i en annen sårbar situasjon. Selve undersøkelsen var smertefull. Føltes som om hun brukte hele sin kraft da hun undersøkte meg der nede. Har vært hos flere mannlige og kvinnelige gynekologer, ingen i nærheten! Må sies hun var den verste på empati og kommunikasjonsevner. Jeg er ikke den typen som skriver vurderinger på leger, men tenkte å advare andre, spesielt kvinner som befinner seg i en sårbar situasjon. Jeg vil absolutt ikke anbefale henne til noen av dere.