Yngvild Skåtun Hannestad

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Yngvild Skåtun Hannestad er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Yngvild Skåtun Hannestad

Verste jeg har bært borti

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Jeg er kjempe misfornøyd. Kom til henne pga store smerter. Følte ikke at hun tok meg på alvor og fokuserte heller på andre ting. Hun henviste meg videre men dette brukte hun 1 mnd på. Hun fulgte ikke opp videre selv om jeg purret og fortalte at helsen bare blir verre.
Det endte opp med at jeg selv måtte ta opp kampen for å få riktig behandling på sykehus.

Skal aldri tilbake der, er det verste jeg har vært borti

Trygg, kunnskapsrik, vennlig

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

For en som alltid har vært redd for denne type undersøkelser er møtet med Hannestad helt fantastisk. Hun er trygg, vennlig og dyktig og tar seg tid. For meg som pasient betyr også omgivelsene mye. Dette er ikke et vanlig legekontor. Her er det farger, kunst, fine møbler. Men det aller viktigste er måten jeg blir møtt på som pasient. Fantastisk lege og fantastisk menneske. Evig takknemlig for at jeg var så heldig å få henne som min lege.

Travel og lite engasjert

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Jeg har brukt Yngvild i flere år, men har aldri vært fornøyd med oppfølgningen hennes. Hun lar meg ikke få snakke ferdig, virker uinteressert i det jeg ønsker å formidle, og vil heller ikke ta de prøvene jeg ber om. Hun blir fort irritert dersom man har spørsmål. For meg kan det virke som at hun har for mange pasienter, og at hun ønsker å bruke minst mulig tid på hver enkelt.

Ufølsom

Klinikk: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg ble ikke behandlet med noe respekt når jeg kom dit første gangen. Jeg hadde aldri vært der før, så jeg visste ikke hva som skulle skje, men hun tok ikke hensyn i det heletatt, og gjorde ting uten å forklare. Jeg opplevde henne som ufølsom.

Dårlig kommunikasjon

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Virket uinteressert i det jeg selv fortalte av plager. Lite informasjon om behandling, følte meg utrygg da jeg gikk derfra.