Ivar Omsjø Henie

Medical City - SinsenKlinikken

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Tlf: 07113

Siste vurderinger av Ivar Omsjø Henie

Utrolig dyktig og behagelig vesen

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Ivar er helt klart den beste og mest behagelige gynekologen jeg har hatt! Brukte min tidligere fastlege som gynekolog,og trodde det var trygt. Prøvde Ivar etter anbefaling fra en nabo, noe jeg absolutt ikke angrer på! Han fant ut at jeg ikke var frisk, 2 uker senere var jeg operert og går nå jevnlig på kontroll hos Ivar. Føler meg veldig trygg og godt tatt vare på:-) Og ja, alt går fort og smertefritt, utrolig effektiv!
Gruer meg til han går av med pensjon:-(

Dyktig og proff

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Jeg har brukt Omsjø i mange år, og min oppfatning av ham er at du får det du er ute etter. Han er rask, veldig proff og grei og ha med og gjøre! Her er det ikkeno tull, utrolig effektiv og lets face it jenter, vi ser helst at det går fort og smertefritt! Ser at han er 69 nå, så vet ikke hva jeg skal finne på når han går av med pensjon!

Bra oppfølging og rask henvisning

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Jeg hadde vikaren hans. Hun var litt usikkert om diagnosen og bedt meg å komme tilbake en måned etter for oppfølging. Da fant hun ut at det var noe mer alvorlig og henviste meg rask til sykehuset. Fra første besøk til operasjonsdato var bare 3-4 måneder.