Christian Hoyer-Sørensen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Gynekolog - Kristiansand sentrum Telefonnummer38 60 35 1038 60 35 ...
Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S
Christian Hoyer-Sørensen er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Hoyer-Sørensen

Dyktig gynekolog

Klinikk: Gynekolog - Kristiansand sentrum Skrevet

Ble henvist hit av fastlege på grunn av mistanke om PCOS. Følte jeg ble ivaretatt under besøkene. Rolig og forsiktig under undersøkelse, forklarer i forkant hva som skal skje.
Gir god informasjon og fremstår som empatisk. Var forståelsesfull og hadde respekt for at jeg ikke ønsket å etterkomme hans råd om å begynne på ny type prevensjon.
Den flinkeste gynekologen jeg har vært hos!

Godt ivaretatt

Klinikk: Gynekolog - Kristiansand sentrum Skrevet

Vært her to ganger for ultralyd. Følte meg trygg og ivaretatt. Han hadde god tid og var nøyaktig. Følte jeg virkelig kunne stole på han. Forklarte mye under hele ultralyden og svarte godt på alt vi hadde av spørsmål. Drar med enn gjerne tilbake!

Dyktig

Klinikk: Gynekolog - Kristiansand sentrum Skrevet

Han hadde «sommerjobb» på ssk sommeren 2016 og utførte keisersnitt på meg. Hadde en veldig god opplevelse i forhold til informasjon i forkant og etterkant. Han tok hensyn til mine meninger og jeg følte meg ivaretatt! En annen (egentlig helt uvesentlig) ting er at arret mitt nesten ikke kan ses, så fastlegen min har også vært meget imponert over den jobben han gjorde!

Dyktig, ærlig og sympatisk

Klinikk: Gynekolog - Kristiansand sentrum Skrevet

Ble henvist til tidlig ultralyd pga blødninger og fosteret var dessverre dødt.

Både jeg og mannen opplevde legen som saklig, ærlig, dyktig og empatisk. Vil gjerne bruke han igjen!

Jeg synes det er bra at han har lite fokus på kjønn, filming og bilder (ref forrige vurdering) Det er en medisinsk undersøkelse,og hvis man er ute etter mer "show" får man bestille 3D ultralyd privat.

Negativ og lite entusiastisk

Klinikk: Gynekolog - Kristiansand sentrum Skrevet

Ble henvist hit av jordmor for å få ultralyd. Han sjekket babyen nøye, men hadde ingen forståelse for at vi ville filme opplevelsen (dette var vårt første barn). Da han sa at alt så fint ut med den lille, spurte vi om kjønnet. Da opplevde vi at han ble irritert og ga oss et veldig vagt svar. Mannen min måtte så og si dra ut av han hvor sikker han var på kjønnet... Vi fikk heller ikke noe tilbud om å få bilder, og vi turte heller ikke spørre.

Utrolig kjedelig opplevelse for førstegangs foreldre som var helt i ekstase!

Kommer aldri hit igjen...