Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Jørn-Hugo Karlsen er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Jørn-Hugo Karlsen

Dårlig

Klinikk: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Arrogant, lite hyggelig og lite imøtekommende. Virket overhodet ikke intersert i å hjelpe og ønske om å høre på hva jeg ønsket. Sur

Fantastisk Lege!

Klinikk: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Beste gynekologen jeg har hatt, han er imøtekommende, respektfull og ærlig og veldig flink.

Anbefales!

Profesjonell, hyggelig og empatisk

Klinikk: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Dr. Jørn-Hugo Karlsen er en faglig dyktig og profesjonell lege/gynekolog, som samtidig er utrolig hyggelig og får en til å føle seg trygg, sett og godt ivaretatt. Flotte lokaler, hyggelig kontordame.

Profesjonell og dyktig gynekolog

Klinikk: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Dr.Karlsen er svært dyktig til å skape en god relasjon raskt, og innehar en faglig kompetanse som skaper trygghet. Han henviser raskt videre og er effektiv til å sette igang prosesser der det er nødvendig. Veldig fornøyd! Rent og pent lokale, og hyggelig kontordame også!

Favoritten

Klinikk: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Karlsen er desidert den beste gynekologen jeg noen ganger har hatt, og jeg har vært hos en del forskjellige.
Karlsen har funnet gode løsninger på problemer som jeg har lenge har slitt med og som ingenting har fungert på. Han er en dyktig og skøyerfull person som gjør det behagelig å være pasienten hans.

Lokaelet de hadde før var utrolig koselig, men har de virkelig blitt oppgradert. Føler meg hjemme og ikke minst avslappet når kommer de. Kontordamen er også hyggelig og imøtekommende.

Har aldri vært mer fornøyd! Det er såpass at jeg velger å pendle fra Oslo for en time. Finnes ingen bedre.