Kolbjørn Kasin

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Begrenset autorisasjon med vilkår (2010)

Kolbjørn Kasin er gynekolog i Kongsberg

Siste vurderinger av Kolbjørn Kasin

Anbefales på sterkeste

Klinikk: Gyn Kongsberg Skrevet

Veldig tydelig og omsorgsfull. Forsiktig under undersøkelse og fikk nesten ikke vondt. Gjør at undersøkelsen blir mere behagelig og blir fort ferdig.
Han er super flink!

Trygg og profesjonell👍

Klinikk: Gyn Kongsberg Skrevet

Han klarte å stille de «vanskelige» spørsmålene på en god måte! Underliv er en privat sone for mange kvinner, sexliv(eller mangel på, i overgangsalder) er også et litt ømt tema… Han klarte det på en naturlig måte, så det ikke ble kleint!
Veldig fornøyd!

Kunnskapsrik, ivaretagende

Klinikk: Gyn Kongsberg Skrevet

Meget fornøyd. Fikk god forklaring som var forståelig. Tok seg tid til å lytte. Jeg fikk gode råd. Selve undersøkelsen gikk kjapt og smertefritt.

Profesjonell og omsorgsfull.

Klinikk: Gyn Kongsberg Skrevet

Jeg hadde aldri vært hos gynekolog før, syns det var litt skummelt, men satt igjen med en opplevelse av å bli godt ivaretatt. Jeg ble henvist av fastlege pga blødninger tidlig i svangerskapet, redd og fortvilet. Dr Kasin tok meg godt imot, kom raskt og smertefritt i gang med undersøkelsen og betrygget meg med at babyen hadde det fint. Vi avtale noen flere timer litt frem i tid, bare for å følge med. Opplevde han som rolig, profesjonell og omsorgsfull. Jeg ble behandlet med forståelse og omsorg, som ung og gravid betyr mye.

Rolig og fin å snakke med

Klinikk: Gyn Kongsberg Skrevet

Har brukt han i mange år. Rolig og tar seg tid. Svarer bra på spørsmål. Han prater under undersøkelsen, så det ikke føles så ubekvemt for meg. Rask med undersøkelsen og gir beskjed hva som skjer underveis.