Kolbjørn Kasin

Kolbjørn Kasin

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Begrenset autorisasjon med vilkår (2010)

Kolbjørn Kasin er gynekolog i Kongsberg

Siste vurderinger av Kolbjørn Kasin

Trygg og profesjonell👍

Klinikk: Kolbjørn Kasin Skrevet

Han klarte å stille de «vanskelige» spørsmålene på en god måte! Underliv er en privat sone for mange kvinner, sexliv(eller mangel på, i overgangsalder) er også et litt ømt tema… Han klarte det på en naturlig måte, så det ikke ble kleint!
Veldig fornøyd!

Kunnskapsrik, ivaretagende

Klinikk: Kolbjørn Kasin Skrevet

Meget fornøyd. Fikk god forklaring som var forståelig. Tok seg tid til å lytte. Jeg fikk gode råd. Selve undersøkelsen gikk kjapt og smertefritt.

Profesjonell og omsorgsfull.

Klinikk: Kolbjørn Kasin Skrevet

Jeg hadde aldri vært hos gynekolog før, syns det var litt skummelt, men satt igjen med en opplevelse av å bli godt ivaretatt. Jeg ble henvist av fastlege pga blødninger tidlig i svangerskapet, redd og fortvilet. Dr Kasin tok meg godt imot, kom raskt og smertefritt i gang med undersøkelsen og betrygget meg med at babyen hadde det fint. Vi avtale noen flere timer litt frem i tid, bare for å følge med. Opplevde han som rolig, profesjonell og omsorgsfull. Jeg ble behandlet med forståelse og omsorg, som ung og gravid betyr mye.

Rolig og fin å snakke med

Klinikk: Kolbjørn Kasin Skrevet

Har brukt han i mange år. Rolig og tar seg tid. Svarer bra på spørsmål. Han prater under undersøkelsen, så det ikke føles så ubekvemt for meg. Rask med undersøkelsen og gir beskjed hva som skjer underveis.

Svært misfornøyd

Klinikk: Kolbjørn Kasin Skrevet

Svært misfornøyd. Har nå vært der to ganger. Den første gangen jeg var der fikk jeg ikke hjelp med problemet, og denne gangen ble jeg anbefalt å slanke meg, fordi jeg i følge han hadde for mye fett på lårene og hoftene.
Han kan fagfeltet sitt, og denne gangen fikk jeg svar på det jeg lurte på, men jeg opplevde denne kommentaren som unødvendig og uprofesjonelt.