Tone Lunde

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Madlagynekologene Telefonnummer51 59 15 5851 59 15 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Tone Lunde er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Tone Lunde

Trygg og god kunnskap

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Veldig godt fornøyd med Tone Lunde. Behagelig lege.Liten ventetid. Helt topp.Har og anbefalt henne til andre og alle er fornøyd etter møte me henn.

Arrogant lege og ikke hyggelig betjening

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Dårlig opplevelse og skal aldri igjen til gyn Lunde. Ikke ofte jeg går til legen men ønsket profesjonell hjelp pga langvarig problem. Hun var arrogant, totalt uinteressert og ville bare ha meg fortest mulig ut av kontoret. Tok prøve + undersøkelse og det hele tok 8min fra jeg ankom resepsjonen til betaling. Hun ville ikke ha noe samtale med meg. Skuffende.

Empatisk, dyktig og kunnskapsrik.

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Ved gjentatte besøk har jeg fått utrolig bra hjelp av både gynekolog og legesekretær.
Ekstra god hjelp når jeg enkelte gng har slitt ekstra mye med angst.
Trygg, empatisk, tålmodig og veldig faglig dyktig gynekolog anbefales på det sterkeste.

Fantastisk opplevelse

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Fantastisk, trygg og profesjonell opplevelse hos Tone Lunde. Aldri hatt en så god opplevelse hos gynekolog før.

Anbefales sterkt.

Trygg og erfaren

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Etter flere dårlige og ubehagelige opplevelser med gynekologiske undersøkelser ble det mye bedre etter at jeg ble pasient hos Tone. Hun er trygg og grundig. Opplever at hun viser forståelse og respekt. Husker deg igjen når du kommer tilbake. Er det noe hun er usikker på, henviser hun til SUS for second opinion. Det var først etter at jeg startet hos henne at jeg fikk skikkelig forklaring og forståelse rundt min gynekologiske problemstilling. Etter at jeg ble Tone’s pasient er gynekologiske undersøkelser ingen problem. Har vært pasient hos henne nå i 3 år. Sekretærene derimot oppleves ofte som lite ydmyke, frekke og sure.