Tone Lunde

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Madlagynekologene Telefonnummer51 59 15 5851 59 15 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Tone Lunde er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Tone Lunde

Kunnskapsrik

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Tone var en usedvanlig behagelig lege. Forklarte godt og følte meg helt trygg. Anbefaler henne på det sterkeste . Tusen takk for god og behagelig undersøkelse.

Uprofesjonell.

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Jeg har brukt mange år på å bli tatt seriøst av helsevesenet når det kommer til kvinnesykdommer, deriblant denne gynekologen.
Jeg ble ledd av når jeg ba om prøver, også når jeg uttrykte bekymring for egen helse.
Føles også ut som om hun vil ha meg ut døra så fort som mulig.

Dette opplevdes som et tillitsbrudd og er høyst uprofesjonelt.
Går IKKE her igjen !!

Dyktig, trygg og hyggelig gynekolog

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Jeg skulle nylig sette inn spiral, og grudde meg veldig i forkant fordi det gjorde ganske vondt forrige gang. Tone var så trygg, forståelsesfull, beroligende og flink til å forklare uten at jeg følte meg «liten og dum». Tok seg tid til spørsmål etterpå og svarte godt på de. Likte også at de brukte cytotec og litt bedøvelse ved innsettelse, det gjorde opplevelsen mye bedre. Anbefaler henne varmt, og drar gjerne dit igjen ved behov.

Behagelig og flink, men...

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Jeg har vært hos Tone noen ganger for celleprøve, spiral og slike ordinære ting. Opplever henne som en svært behagelig, grundig og flink gynekolog som forklarer godt, aldri noe problem. Men sist jeg var der, var det mer diffuse problemer som var årsaken til at jeg var henvist til gynekolog. Da hadde jeg en litt annen opplevelse. Jeg er absolutt ikke typen som overdriver, er engstelig eller "maser". Jeg sa ingenting om hva jeg synes, men stusset over at hun i mitt tilfelle ikke gjorde videre undersøkelser med blodprøver f. eks. Opplevde at hun forsøkte å bagatellisere, brydde seg ikke. Jeg på min side kunne nok vært mer spørrende og direkte også. Jeg har fremdeles plager og kommer nok til å be om henvisning til en annen gynekolog neste gang. Det kommer nok litt an på hvilke plager du har, er det konkret nok og hun har god kjemi med deg, er hun helt sikkert en topp gynekolog!

Varm, trygg og dyktig

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Følte meg godt ivaretatt, og komfortabel. Kort ventetid, og tydelig og klare svar. Flink å forklare.