Tone Lunde

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Madlagynekologene Telefonnummer51 59 15 5851 59 15 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Tone Lunde er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Tone Lunde

Varm, trygg og dyktig

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Følte meg godt ivaretatt, og komfortabel. Kort ventetid, og tydelig og klare svar. Flink å forklare.

Supert

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Bra, da jeg kom inn til lokalet ble jeg ivaretatt av Tone som er flink, skånsom, bli, profesjonell og veldig hyggelig. Jeg følte meg trygg å godt tatt vare på.

Trygg og behagelig

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Tone tok seg tid til å forklare hva hun skulle gjøre og tok meg med steg for steg. Hvis jeg lurte på noe tok hun seg tid til å forklare. Vil absolutt gå hit igjen :)

Litt vanskelig å nå henne ettersom jeg bare kom til telefonsvar på alle nummerene. Men vil ikke la dette stå i veien for å komme hit igjen.

Alltid fornøyd etter time her

Klinikk: Madlagynekologene Skrevet

Fornøyd med tone som gynekolog, opplever henne alltid som trygg, behagelig, lyttende, opplever og bli forstått og tatt på alvor. Alltid rask med svar etter Evt prøver. Har jeg spørsmål om noe tar hun seg alltid tid til og forklare, opplever henne igjen som trygg i faget sitt.

Fantastiske Tone Lunde

Klinikk: Aleris Hinna Park - Stavanger Skrevet

Gikk jevnlig til Tone Lunde som et ledd i svangerskapsoppfølgingen min og hun er alt man ønsker en lege i en litt sårbar tid skal være. Jeg følte meg veldig ivaretatt utover hva som kan forventes da jeg mot slutten av graviditeten fikk målt jevnlig høyt blodtrykk. Hun tok det på ytterste alvor (mer enn meg) og passet veldig godt på - utover normalen. Opplever henne som en særdeles kompetent, engasjert og dyktig lege som jeg aldri vil bytte ut.