Kristin Lyng

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1992

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... eller bli oppringt
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Gynekologen Bærum Vest Telefonnummer67 18 02 7067 18 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Baker Østbysvei 26 1309 Rud
Gynekologene på Kolbotn
Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn
Kristin Lyng er gynekolog i Oslo, Bærum og Oppegård

Siste vurderinger av Kristin Lyng

Anbefales

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Dyktig og hyggelig dame. Ikke brutal under undersøkelsen. Har vært hos andre gynekologer som snakket dårlig norsk før, men Kristin er norsk og snakker norsk, noe som også er en stor fordel. Fikk time raskt. Ikke noe negativt å si om gynekologen i seg selv, men Aleris sin pris er litt stiv.

Dyktig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Trygg, dyktig, kunnskapsrik og samvittighetsfull. Bryr seg om pasientens beste og gir tydelige råd. Kan lett anbefale henne.

Faglig dyktig men lite tryggende og informativ

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne gynekologen er nok faglig veldig dyktig, men jeg hadde på tross av det dessverre ingen god opplevelse under min konsultasjon hos henne. Jeg opplevde henne som introvert og lite meddelsom, gav henne også opplysninger som forutsa at jeg trengte å bli ekstra trygget med informasjon, ta det rolig etc under undersøkelsen. Men det var dessverre det motsatte som skjedde, så det ble ingen god opplevelse for meg. Er nok faglig dyktig, men ikke en gynekolog jeg kommer til å bruke igjen pga dårlig kommunikasjon, følte meg heller dessverre ikke tatt nok på alvor med det jeg kom med. Dette er ærlig om min opplevelse, men andre kan jo være heldigere.

Behagelig og dyktig

Klinikk: Gynekologen Bærum Vest Skrevet

Etter å ha vært hos et hespetre av en gynekolog på Bærum sykehus pga. fødselsangst, var det ren lykke å komme til Kristin. Jeg hadde arrvev etter første fødsel og var redd hvordan neste fødsel ville bli. Kristin undersøkte meg og forklarte hva som hadde skjedd sist gang og hva som mest sannsynlig ville skje neste gang. Hun klarte å roe meg ned, og fødselen gikk AKKURAT slik hun hadde sagt den ville gå.

Har også fått satt inn spiral hos henne. Dette gjorde hun helt smertefritt.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Denne legen er behagelig, hun utstråler en varme og trygghet. Har brukt henne i flere år, og er veldig fornøyd. Utstyret hun bruker er moderne, og opplevelsen av å få en høy faglig vurdering er stor.