Kristin Lyng

Kristin Lyng er gynekolog i Oslo, Bærum og Oppegård

Siste vurderinger av Kristin Lyng

Dyktig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Trygg, dyktig, kunnskapsrik og samvittighetsfull. Bryr seg om pasientens beste og gir tydelige råd. Kan lett anbefale henne.

Faglig dyktig men lite tryggende og informativ

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne gynekologen er nok faglig veldig dyktig, men jeg hadde på tross av det dessverre ingen god opplevelse under min konsultasjon hos henne. Jeg opplevde henne som introvert og lite meddelsom, gav henne også opplysninger som forutsa at jeg trengte å bli ekstra trygget med informasjon, ta det rolig etc under undersøkelsen. Men det var dessverre det motsatte som skjedde, så det ble ingen god opplevelse for meg. Er nok faglig dyktig, men ikke en gynekolog jeg kommer til å bruke igjen pga dårlig kommunikasjon, følte meg heller dessverre ikke tatt nok på alvor med det jeg kom med. Dette er ærlig om min opplevelse, men andre kan jo være heldigere.

Behagelig og dyktig

Klinikk: Gynekologen Bærum Vest Skrevet

Etter å ha vært hos et hespetre av en gynekolog på Bærum sykehus pga. fødselsangst, var det ren lykke å komme til Kristin. Jeg hadde arrvev etter første fødsel og var redd hvordan neste fødsel ville bli. Kristin undersøkte meg og forklarte hva som hadde skjedd sist gang og hva som mest sannsynlig ville skje neste gang. Hun klarte å roe meg ned, og fødselen gikk AKKURAT slik hun hadde sagt den ville gå.

Har også fått satt inn spiral hos henne. Dette gjorde hun helt smertefritt.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Denne legen er behagelig, hun utstråler en varme og trygghet. Har brukt henne i flere år, og er veldig fornøyd. Utstyret hun bruker er moderne, og opplevelsen av å få en høy faglig vurdering er stor.

Profesjonell og Hyggelig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg har brukt Kristin Lyng de siste 5 årene. Hun er presis, profesjonell og flink til å følge opp. Jeg har stor tillit til henne og kan på det varmeste anbefale henne.