Kristin Lyng

Aleris Frogner - Oslo, Gynekologen Bærum Vest, Gynekologene på Kolbotn

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1992)

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Kristin Lyng er gynekolog i Oslo, Bærum og Nordre Follo

Siste vurderinger av Kristin Lyng

Medmenneskelig, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Har vært min gyn. i svært mange år. Hun er svært kunnskapsrik, faglig trygg, behagelig og tillitsvekkende, samtidig som hun er rask og effektiv. Er interessert i pasientens problemer og dyktig til å finne løsninger også andre steder i helsevesenet ved behov. Kristin Lyng er den legen som har betyr mest for at jeg i dag har et godt liv, da hun har tatt mine smerter og problemer på alvor og alltid søkt løsninger.

Anbefales

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Jeg har vært hos Kristin Lyng både på Aleris og på Kolbotn, og har anbefalt henne videre til mine venner.
Har blant annet vært hos henne før og etter graviditet med kunstig inseminasjon.

Hun er moden, trygg, rolig og kompetent.
Slik jeg opplever det, har hun et utvidet syn på pasientens helsesituasjon, og går noen ekstra runder for pasientene sine ved behov.

Undersøkelsene er korte, smertefrie og profesjonelle.

Hun er ikke norgesmester i smalltalk og koseprat, så om dette er viktig for deg, er hun muligens ikke riktig match.

Trygg. Kunnskapsrik. Hjelpsom. Flott service.

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Hyggelig og dyktig gyn/lege. Tar alt på alvor og undersøker veldig grundig. Forklarer veldig godt.
Jeg brukte dr Lyng på Aleris og valgte å følge henne på ny arbeidsplass.
Hun anbefales.

Usympatisk dame.

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Følte meg rett og slett uvelkommen, og ble ganske satt ut. Hun viste svært liten medmenneskelighet, og jeg følte jeg var til bry. Hun kunne ikke bli fort nok ferdig med timen.
Jeg følte ikke jeg fikk ordentlig svar på spørsmålene mine, og hun var direkte uhøflig . Veldig trist da jeg har gått hit i flere år, men hun jeg gikk til er blitt pensjonist . Da må jeg funne en ny gynekolog , for hit går jeg aldri mer.

Veldig dyktig og trygg lege

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Dr. Lyng hjalp oss da vi gjennomgikk en ufrivillig abort med litt komplikasjoner. Utrolig stødig, kunnskapsrik og beroligende i en vanskelig tid. Videre var hun en fantastisk støtte og trygghet gjennom hele neste svangerskap, helt frem til målstreken. Etter et mislykket første svangerskap, var det veldig betryggende å oppleve så lav terskel for hjelp og kontroller. Anbefaler Dr. Lyng på det varmeste!

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.