Kristin Lyng

Aleris Frogner - Oslo, Gynekologen Bærum Vest, Gynekologene på Kolbotn

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1992)

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Gynekologene på Kolbotn
Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn
Kristin Lyng er gynekolog i Oslo, Bærum og Nordre Follo

Siste vurderinger av Kristin Lyng

Samlebånd

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Føler at jeg kom inn av en tilfeldig på et samlebånd. Ingen god dialog, og var egentlig mer bekymret da jeg gikk enn før jeg kom. Sikkert faglig dyktig, men savner det medmenneskelige. Kommer ikke tilbake til henne.

Trygghet

Godt mottatt
Trygghet
Tar seg god tid
Ser deg som menneske
Veldig beroligende
Kan anbefales på det sterkeste.

Anbefales

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Dyktig og hyggelig dame. Ikke brutal under undersøkelsen. Har vært hos andre gynekologer som snakket dårlig norsk før, men Kristin er norsk og snakker norsk, noe som også er en stor fordel. Fikk time raskt. Ikke noe negativt å si om gynekologen i seg selv, men Aleris sin pris er litt stiv.

Dyktig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Trygg, dyktig, kunnskapsrik og samvittighetsfull. Bryr seg om pasientens beste og gir tydelige råd. Kan lett anbefale henne.

Faglig dyktig men lite tryggende og informativ

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne gynekologen er nok faglig veldig dyktig, men jeg hadde på tross av det dessverre ingen god opplevelse under min konsultasjon hos henne. Jeg opplevde henne som introvert og lite meddelsom, gav henne også opplysninger som forutsa at jeg trengte å bli ekstra trygget med informasjon, ta det rolig etc under undersøkelsen. Men det var dessverre det motsatte som skjedde, så det ble ingen god opplevelse for meg. Er nok faglig dyktig, men ikke en gynekolog jeg kommer til å bruke igjen pga dårlig kommunikasjon, følte meg heller dessverre ikke tatt nok på alvor med det jeg kom med. Dette er ærlig om min opplevelse, men andre kan jo være heldigere.