Kristin Lyng

Aleris sykehus og medisinsk senter - Oslo, Gynekologen Bærum Vest, Gynekologene på Kolbotn Kvinne, 54 år

Legeautorisasjon1992

Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Kristin Lyng

Behagelig og dyktig

Klinikk: Gynekologen Bærum Vest Skrevet

Etter å ha vært hos et hespetre av en gynekolog på Bærum sykehus pga. fødselsangst, var det ren lykke å komme til Kristin. Jeg hadde arrvev etter første fødsel og var redd hvordan neste fødsel ville bli. Kristin undersøkte meg og forklarte hva som hadde skjedd sist gang og hva som mest sannsynlig ville skje neste gang. Hun klarte å roe meg ned, og fødselen gikk AKKURAT slik hun hadde sagt den ville gå.

Har også fått satt inn spiral hos henne. Dette gjorde hun helt smertefritt.

Klinikk: Aleris sykehus og medisinsk senter - Oslo Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Denne legen er behagelig, hun utstråler en varme og trygghet. Har brukt henne i flere år, og er veldig fornøyd. Utstyret hun bruker er moderne, og opplevelsen av å få en høy faglig vurdering er stor.

Profesjonell og Hyggelig

Klinikk: Aleris sykehus og medisinsk senter - Oslo Skrevet

Jeg har brukt Kristin Lyng de siste 5 årene. Hun er presis, profesjonell og flink til å følge opp. Jeg har stor tillit til henne og kan på det varmeste anbefale henne.

Veldig snill og hjelpsom gynekolog. Beroligende, og kan tenke utenfor boksen.

Klinikk: Aleris sykehus og medisinsk senter - Oslo Skrevet

Kristin Lyng er en kjempesnill og har en beroligende innvirkning på pasienten. Hun lytter, og forsøker å hjelpe med de problemer en har. Er veldig hyggelig, og tar seg tid. Ingen venting, her kommer man inn når man har bestilt time. Legen har ingen ventetid - det er mulig å få time samme dag, eller neste. Det er mulig å få kontakt med legen per telefon, og det er kjapt og lett å få bestilt ny resept gjennom å ringe Aleris kundesenter. Som lege vil jeg gi Kristin Lyng 5 stjerner - det fortjener hun!
Et ønske ville vel være at hun ville få en avtale, slik at det ble litt rimeligere. Aleris er dyrt, og bare å bestille ny resept over telefon koster over 400,-. Dette er selvsagt ikke legens feil, og går man kun 1 gang per år for en gynekologisk helsesjekk, så kan man som oftest akseptere de 1500,- det koster, men trengs oppfølgende konsultasjoner og resepter, så kan det fort bli kostsamt.

Hyggelig, men introvert og lite meddelsom

Klinikk: Aleris sykehus og medisinsk senter - Oslo Skrevet

Jeg opplevde Kristin Lyng som hyggelig og profesjonell, men ikke en gynekolog jeg vil fortsette å bruke. Hun er taus, lite tillittsvekkende og så og si ikke informativ.