Kristin Lyng

Aleris Frogner - Oslo, Gynekologen Bærum Vest, Gynekologene på Kolbotn

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1992

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Gynekologen Bærum Vest Telefonnummer67 18 02 7067 18 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Baker Østbysvei 26 1309 Rud
Gynekologene på Kolbotn
Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn
Kristin Lyng er gynekolog i Oslo, Bærum og Oppegård

Siste vurderinger av Kristin Lyng

Forferdelig

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Opplevde Kristin som ei dame som bare kjører på i sitt eget tempo og rett og slett ikke bryr seg om at det er et menneske hun undersøker. Hun sier ikke ifra når hun starter eller hva hun gjør og spør heller ikke hvordan det går. Synes det var en fæl opplevelse å gå til henne for å få satt inn en spiral 3 mnd etter fødsel. Hun stappet inn ultralydapparatet og rotet rundt uten å født ifra, det samme gjorde hun under selve innsettingen av spiralen. Man er i en sårbar situasjon og det mener jeg en gynekolog bør forstå og ta hensyn til.
Kommer ikke til å gå til henne igjen!

Trygghet

Godt mottatt
Trygghet
Tar seg god tid
Ser deg som menneske
Veldig beroligende
Kan anbefales på det sterkeste.

Anbefales

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Dyktig og hyggelig dame. Ikke brutal under undersøkelsen. Har vært hos andre gynekologer som snakket dårlig norsk før, men Kristin er norsk og snakker norsk, noe som også er en stor fordel. Fikk time raskt. Ikke noe negativt å si om gynekologen i seg selv, men Aleris sin pris er litt stiv.

Dyktig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Trygg, dyktig, kunnskapsrik og samvittighetsfull. Bryr seg om pasientens beste og gir tydelige råd. Kan lett anbefale henne.

Faglig dyktig men lite tryggende og informativ

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne gynekologen er nok faglig veldig dyktig, men jeg hadde på tross av det dessverre ingen god opplevelse under min konsultasjon hos henne. Jeg opplevde henne som introvert og lite meddelsom, gav henne også opplysninger som forutsa at jeg trengte å bli ekstra trygget med informasjon, ta det rolig etc under undersøkelsen. Men det var dessverre det motsatte som skjedde, så det ble ingen god opplevelse for meg. Er nok faglig dyktig, men ikke en gynekolog jeg kommer til å bruke igjen pga dårlig kommunikasjon, følte meg heller dessverre ikke tatt nok på alvor med det jeg kom med. Dette er ærlig om min opplevelse, men andre kan jo være heldigere.