Kristin Lyng

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1992)

Kristin Lyng er gynekolog i Nordre Follo

Siste vurderinger av Kristin Lyng

Virket uinteressert av pasient.

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Lite empatisk. Undersøkelsen var ubehagelig og smertefull . Virket helt uinteressert i å prate i det hele tatt. Svarte så vitt på spørsmål. Hun forklarte ingenting under prosedyren . Det føltes som hun ville bli fort ferdig. Ingen bra opplevelse.

Glemmer aldri det hun sa

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Det er 12 år siden jeg var hos henne, men hun gjorde faktisk et så bra stykke legearbeid at jeg fortsatt husker det.
Jeg kom egentlig for en GU, men hun merket nok at det var noe mer jeg bar på, og et eller annet gjorde at jeg turte å fortelle henne hva som hadde skjedd for en stund siden. "Du SKAL føle det på den måten!", sa hun veldig bestemt. Det er ord jeg aldri glemmer. Jeg hadde gått med en vond knute i meg etter opplevelsen jeg fortalte henne om, og følte kanskje jeg ikke hadde lov til å føle det på den måten, og derfor hang følelsen paradoksalt nok i. Hennes ord fikk meg til å akseptere følelsen og ha mere forståelse og aksept for meg selv. Den vonde knuten forsvant.
Å få en slik livsomvendende terapeutisk input av en gynekolog er over all forventning, etter å ha møtt noen gynekologer av den bryske sorten. Det er ekte legekunst, og flere leger burde lære det uansett spesiale.

En livredder

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Jeg har vært hos Kristin Lyng både på Aleris og på Kolbotn. Etter mange dårlige erfaringer og manglende hjelp, var det godt å endelig komme til Kristin.
Hun er moden, trygg, rolig og kompetent. Undersøkelsene er korte, smertefrie og profesjonelle. Samtidig som hun ivaretar et helhetlig syn på min helse.
Anbefales på det sterkeste.

Veldig trygg , omtenksom og kunskapsrik.

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Kristin Lyng gjør at du føler deg sett som pasient, og gir en god trygghetsfølelse. Hun er effektiv og flink, og søker løsninger.

En trygg og god opplevelse. Anbefales.

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Kristin Lyng er en meget behagelig, profesjonell og faglig dyktig gynekolog. Hos henne føler jeg meg veldig trygg og godt ivaretatt. Valgte derfor å følge med henne videre til Gynekologene på Kolbotn. Anbefales på det varmeste.