Morten Mangersnes

Morten Mangersnes er gynekolog i Harstad

Siste vurderinger av Morten Mangersnes

Forklarende og ivaretakende

Klinikk: Morten Mangersnes Skrevet

Forklarte nøye alt han gjorde. Virket kunnskapsrik. En av de beste gynekologene jeg har gått til. Fremsto snill, imøtekommende og omsorgsfull. Gir mine varmeste anbefalinger.

Lytter, forklarer, bruker god tid.

Klinikk: Morten Mangersnes Skrevet

Fremstår trygg og kunnskapsrik. God til å lytte. Varsom ved undersøkelse, bruker god tid og forklarer og betrygger underveis i undersøkelsen. Tar seg tid til forklaring og spørsmål etter undersøkelsen. Ville absolutt gått til denne legen igjen.

Varsom og trygg

Klinikk: Morten Mangersnes Skrevet

Tidligere erfaringer hos gynekolog har vært hardhendt og ubehagelig, så jeg gruet meg veldig. Morten Mangersnes var så varsom som det gikk an å være og spurte om det gikk bra hele tiden. Han ga meg masse informasjon både før, underveis og etter og jeg følte meg godt ivaretatt hele veien. Anbefales!

Fantastisk lege!

Klinikk: Morten Mangersnes Skrevet

Morten er veldig forståelsesfull, forklarte veldig godt hva som skjedde under undersøkelsen, og ville ha meg på ny time en stund senere for å se om jeg var blitt i bedre form. Tommel opp for han!

Trygg og profesjonell

Klinikk: Morten Mangersnes Skrevet

Besøkte Morten med smerter og sterk angst for undersøkelsen. Det gikk veldig raskt å få time. Han fremsto rolig og profesjonell, jeg følte at jeg ble møtt med respekt, mine bekymringer ble tatt på alvor og han brukte god tid på å gjøre meg komfortabel. Morten Mangersnes er forståelsesfull og utviser stor forsiktighet, det var alt i alt den mest positive opplevelsen jeg har hatt med en gynekolog. Anbefales på det sterkeste! Takk Morten.