Ove Andreas Mortensen

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Ove Andreas Mortensen

Veldig dyktig lege!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hvis man skal skifte spiral/ sette spiral, vil jeg sterkt anbefale å få henvisning fra fastlege, slik at man kan få gjort dette hos Mortensen. Måtte vente 3mnd for å få time, men det er det absolutt verdt! Jeg hadde en ganske dårlig erfaring med en annen spesialist og gruet meg veldig. Mortensen fjernet spiralen uten at jeg kjente noe som helst! Det var heller ikke særlig vondt å sette ny, ettersom han er svært dyktig. Min skrekk for å sette spiral er kurert og kommer aldri til å bruke en annen lege, så lenge Mortensen er i praksis.

Behagelig, dyktig og imøtekommende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Anbefaler Ove Mortensen på det sterkeste. Rolig og imøtekommende i vesen, utfører arbeidet hensynsfullt og forsiktig.
Jeg har gynekolog"skrekk" - men han gjør undersøkelsen på en så " behagelig" måte som mulig. Og han innbyr til tillit.

Anbefales!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Følte meg i trygge hender! Han var rolig og behagelig og gav gode forklaringer på hva han gjorde underveis. Meget hyggelig og imøtekommende.

Flott lege

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hyggelig og flink lege som man føler seg trygg hos. Forklarer hele tiden underveis om hva han gjør. Lytter og gir svar på det man lurer på.

Bra lege

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Lytter, effektiv, behjelpelig og vennlig.
Fikk time raskt.