Ove Andreas Mortensen

Ove Andreas Mortensen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Ove Andreas Mortensen

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg synes jeg er blitt veldig godt ivaretatt hos
Dr.Mortensen og han er hyggelig og har likt han veldig godt som lege og flink til å informere om ting angående undersøkelsen.

Omsorgsfull og lyttende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Gikk til dr. Mortensen etter 9 år med sterke mensensmerter som bare ble avfeid av tidligere fastleger/gynekologer. Opplevde for første gang å bli tatt seriøst om smertene da jeg kom til dr. Mortensen, og han henviste meg til lapraskopi, hvor jeg fikk påvist endometriose. Å møte en lege som ikke bare er kunnskapsrik og faglig sterk, men som jeg også opplevde at så og trodde meg, var helt fantastisk. Endelig møtte jeg en lege som utviste medmenneskelighet og som, i motsetning til tidligere leger, var tydelig på at jeg ikke skulle trenge å gå rundt med slike smerter.

Jeg har fått kjempegod oppfølging i ettertid, og han har vært lyttende og løsningsorientert hele veien! Opplever han som trygg, omsorgsfull og svært forståelsesfull. Absolutt den beste gynekologen jeg har gått til!

Ingen over - ingen ved siden

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dr Ove A. Mortensen er dyktig, høflig, rask og innbyr til tillit. Han har vært min gynekolog i mange år og jeg har aldri vurdert å bytte selv om jeg i perioder har bodd langt unna Smestadgynekologene. Anbefales på det varmeste.

Trygg og imøtekommende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Mortensen er en som gir deg tid og lytter til alt du har å si uten å stresse seg gjennom timen. Gir gode forklaringer og inkluderer deg i alle avgjørelser. Kan virkelig anbefale han!

Kunnskapsrik, men ikke forsiktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg ble henvist hit for å ta vevsprøve etter at den rutinemessige celleprøven viste tegn til celleforandringer. Dette var første gang jeg var hos gynekolog. Jeg opplevde dr. Mortensen som uforsiktig i undersøkelsen, og han forklarte ingenting underveis. Han virker dog svært kunnskapsrik og jeg har stor tillit til at jeg får korrekt behandling, men jeg savner mer ro, forklaring og at han tar tid til å gjøre undersøkelsen på en så lite ubehagelig måte som mulig.