Deirdre Nsubuga

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Deirdre Nsubuga er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Deirdre Nsubuga

Fantastisk lege med utrolig koselige legesekretærer!

Klinikk: Gynekologklinikken AS Skrevet

Var nylig hos Deidre for første gang og må si jeg ble svært imponert. Alt fra samtalen med timebestilling til selve legetimen og oppfølgingen etterpå var helt utrolig bra. Tenk om alle legekontor hadde vært slik? Jeg ble dårlig etter timen og legesekretæren hentet til og med bilen min slik at jeg ikke skulle få bot ved parkeringen, helt utrolig service.

Deidre var rolig og forståelsesfull og fremstod kunnskapsrik og trygg. Jeg føler jeg ble tatt skikkelig på alvor og fikk suveren behandling. Kan anbefales på det aller varmeste.

Den beste legen

Klinikk: Gynekologklinikken AS Skrevet

Rolig, imøtekommende, snill, lytter når man forteller, forklarer alt så man forstår, betryggende beroligende, åpen.

Dyktig

Klinikk: Gynekologklinikken AS Skrevet

Dyktig og tar seg god tid. Forklarer godt underveis i undersøkelsen. Føler jeg blir tatt godt vare på. Kan anbefales på det varmeste.

Veldig flink dame

Klinikk: Gynekologklinikken AS Skrevet

Hun gjør det mindre kjipt å dra til gynekolog! Det er alltid litt ubehagelig å måtte dra til gynekolog, men med Deirdre føler man ikke på flauheten. Hun er svært profesjonell og dyktig i jobben sin.

Veldig dyktig lege

Klinikk: Gynekologklinikken AS Skrevet

Jeg misliker sterkt GU, og har derfor ikke vært flink til å ta disse kontrollene, men etter å ha blitt anbefalt Deirdre Nsubuga så har jeg ingen problemer med å gå til årlige kontroller. Veldig dyktig, forklarer godt underveis, beroligende småprat når hun merker at jeg er nervøs. Virkelig en jeg kan anbefale videre! Hyggelige damer i "resepsjonen" er også et pluss!