Jon Øyvind Odland

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1982)

Odland Helse og Miljø Telefonnummer915 99 147915 99 1 ...
Storgata 60, 2. etg 8006 Bodø
Jon Øyvind Odland er gynekolog i Bodø

Siste vurderinger av Jon Øyvind Odland

Trygg og varm

Klinikk: Odland Helse og Miljø Skrevet

Kunnskapsrik og trygg fødselslege/Gyn. God oppfølging både før, i og etter svangerskap. Odland lytter til pasientene og svarer godt til evt spørsmål. Anbefaler

Trygg

Klinikk: Bodø Gynekologiske klinikk Skrevet

En utrolig snill mann, som stiller opp når det trengs. Han har fulgt meg opp gjennom 2 svangerskap, og jeg har følt meg ivaretatt hele veien.

Den beste gynekologen jeg har hatt.

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Han har vært min gynekolog i mange år og støttet meg gjennom graviditeter. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Jeg har alltid følt meg trygg hos ham. Da jeg nylig kom i behov av akutt hjelp stilte han opp på en helt enestående måte og hjalp meg midt i sin egen ferie. Han er en omsorgsfull gynekolog som er god på kommunikasjon og som virkelig ivaretok meg. Jeg håper jeg får ha ham i mange år til.

Fantastisk lege. Har vært hos han i mange år, og håper å få ha han i mange år til :)

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Odland er meget vennlig, og har en egenskap til å få pasienter til å føle seg trygge og godt ivaretatt. Han har mange års erfaring, og evner balansen mellom å være alvorlig å ha humor. Anbefales på det aller sterkeste.

Fantastisk!

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Odland fortjener all den rosen han kan få. Han har hjulpet meg gjennom tre tøffe svangerskap, gitt de beste rådene og vært en bauta når jeg har trengt støtte! Nå er yngstemann 6 og et halvt år, og jeg er ferdig med min deltakelse i befolkningsveksten. Men jeg glemmer aldri hvor godt du hjalp meg, Odland - anbefaler deg varmt til alle😊