Kristin Offerdal

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Trondheimsgynekologene Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ...
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim
Kristin Offerdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Profesjonell og effektiv!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg som er nervøs og redd for å dra til gynekolog kan virkelig anbefale Kristin på det sterkeste! Effektiv å trygg! Aldri hatt en bedre gynekologiskundersøkelse før. Satte inn spiral å det hele var over på noen sekunder.

Føles trygt

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Er kjempefornøyd med Offerdal. Har vært hos henne siden hun var på Heimdal og jeg føler meg ivaretatt og kjenner at jeg er trygg i hennes hender. At hun er rask og effektiv liker jeg godt. Vil jo ha undersøkelsen kjapt overstått.
Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Brå og lite forståelsesfull

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Det positive ved denne legen er at hun er effektiv. 10 minutter på konsultasjon, celleprøve, ultralyd og sjekk av bekkenbunnsmuskulatur.

Dessverre går effektiviteten utover pasientbehandlingen. Jeg har vulvodyni (påvist ved St.Olavs), og opplevde undersøkelsen som veldig ubehagelig da hun var både brå og uforsiktig med instrumentene. Ble både smertefullt og en del blodsøl, noe jeg har opplevd lite av hos andre gynekologer. Etterpå fortalte hun meg med en nedlatende stemme at «du må huske på å ikke stramme bekkenmuskulaturen når du har sex fordi det forverrer tilstanden». No shit Sherlock, etter år med fysioterapibehandling er jeg selvfølgelig fullstendig klar over det - og hadde det vært så enkelt så hadde jeg blitt kvitt plagene for lenge siden.
Skulle tro at en gynekolog med lang erfaring visste hvordan man skal møte pasienter (både med og uten smerteproblematikk).

Traumatiserende opplevelse

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Gjennomførte en gynekologisk undersøkelse, noe som var en helt grusom opplevelse. Føltes som et overgrep. Nedlatende og ufin i måten hun var på, og selve undersøkelsen var så brutal at det nesten ikke kan beskrives. Mye blod (som aldri har skjedd ved tidligere undersøkelser) og gikk fra timen oppløst i tårer. Fikk beskjed om at det ikke var noe å grine over. Skulle lest tilbakemeldingene her før jeg dro, da hadde jeg holdt meg langt unna. Det håper jeg de som leser dette også gjør.

Vulvodyni

Klinikk: Trondheimsgynokologene og Oppdal legesenter Skrevet

Håper Offerdal nå har kunnskap om vulvodyni. Jeg har iallefall nå blitt klar over hvorfor jeg har underlivssmerter. Kom til henne for noen år siden fordi fastlegen min ikke klarte å utføre underlivsundersøkelse, d ble for smertefullt. Jeg var fryktelig nervøs, forventet en samtale omkring smertene, men jeg måtte rett i stolen der hun raskt kjørte spektelet i meg, forkynte at alt var normalt, m at hun kunne anbefale meg å kjøpe en dildo jeg måtte bruke ofte om d var slik at jeg følte meg trang. D hele opplevdes som et overgrep i den psykiske tilstanden jeg var i.