Kristin Offerdal

Oppdal legesenter , Trondheimsgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1996

Oppdal legesenter  Telefonnummer72 40 01 0072 40 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Industriveien 4 7340 Oppdal
Trondheimsgynekologene Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim
Kristin Offerdal er gynekolog i Oppdal og Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Direkte, opplyst, humoristisk

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Svært fornøyd med mine besøk hos henne. Svært direkte og ærlig, men også åpen, blid og forståelsesfull. Har utelukkende positive erfaringer med henne. Hun jatter ikke med, og kaller en spade for en spade. Og hvorfor ikke?

Hyggelig og flink

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Var litt betenkt etter å ha lest andre sin anmeldelser her inne. Men ble svært positivt overrasket. Jeg syntes hun var både hyggelig, proff og flink.

Effektiv og hyggelig!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Var veldig nervøs for timen hos Kristin, men ultralyden og undersøkelsen gikk både fort og smertefritt! Jeg sa ifra på forhånd at sist GU jeg hadde var smertefullt og ukomfortabelt, dette viste hun full forståelse for! Hun forklarte alt hun gjorde og så, så jeg følte meg forstått og kunne dra derfra strålende fornøyd!

Dårlig tid

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Hun hadde altfor dårlig tid og jeg fikk ikke noe ordentlig svar på spørsmålene mine. Timen varte i 15 minutter, medregnet gynekologisk undersøkelse!
Siste gang jeg drar dit.

Fort ferdig og smertefritt!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg var svært godt fornøyd med dr. Offerdal. På under 10 minutter hadde vi pratet, undersøkt med ultralyd etter evt sykdom og skiftet spiral. Helt smertefritt!!