Kristin Offerdal

Oppdal legesenter , Trondheimsgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Trondheimsgynekologene Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ...
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim
Kristin Offerdal er gynekolog i Oppdal og Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg var litt skeptisk etter å ha lest vurderingene her inne, men siden fastlegen min hadde henvendt meg til Dr. Offerdal valgte jeg å gi henne en sjanse. Hun hadde satt seg inn i journalen min på forhånd, og tok seg god tid til å stille spørsmål for å få et mer helhetlig bilde. Undersøkelsen gikk raskt, men hun var flink til å forklare hva hun så, og hvilken betydning dette hadde. Hun ga meg flere behandlingsmuligheter, og veide for og imot de forskjellige behandlingene for at jeg skulle velge det som føltes mest riktig for meg. Hun var også hyggelig da jeg stilte de spørsmålene jeg hadde. Alt i alt en god opplevelse, og anbefaler henne til andre!

Kunnskapsrik og god lytter

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Var hos Dr. Offerdal for å sette inn spiral. Selve innsettingen var helt smertefri og fort gjort. Fikk gode anbefalinger av henne ang type spiral, basert på min helse og tidligere erfaring med prevensjon. Følte at hun hadde satt seg inn i journalen min og lyttet til meg, og kom med riktige anbefalinger basert på dette. Veldig fornøyd!

Aldri følt meg mer utilpass

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Min opplevelse hos Dr. Offerdal var ikke god. Jeg følte jeg ikke ble tatt på alvor og opplevde henne som stresset. Jeg fikk ikke forklart hvorfor jeg var der selv, og det gikk veldig kort tid før undersøkelsen var startet. Dr. Offerdal var hardhendt og prøvde overhode ikke å gjøre noe for at jeg skulle føle meg tilpass i situasjonen. Hun var krass og lite forklarende. Har aldri hatt en dårligere følelse når jeg har dratt fra et legekontor. Satt igjen i flere dager med spm som jeg ikke hadde fått svar på.

Travel, brå og lite empatisk

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Var hos henne for å sette inn spiral. Hun er hardhendt under innsettelsen og jeg blir kastet ut av kontoret umiddelbart etterpå selv om jeg omtrent besvimer av blodtrykksfall og hadde store smerter. Den stakkars resepsjonisten tok seg heldigvis av meg! Vil ikke anbefale Offerdal.

Flink

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

En lege som er flink i det hun gjør, gir gode råd og vil ditt beste. Jeg er ganske sensitiv på når folk har dårlig tid og virket stresset, men jeg synes ikke dette var tilfellet, men at hun bare var effektiv. Rask å forklare og selve undersøkelsen var enkel og grei. Hun har også humor der det trengs, som jeg synes er viktig. Fornøyd!