Kristin Offerdal

Industriveien 4 7340 Oppdal

Trondheimsgynekologene

Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Faglig dyktig, men lite imøtekommende

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Opplever henne som dyktig i faget, føler meg ivaretatt og at hun gjør det hun kan for å hjelpe meg. Men hun er ikke spesielt lyttende og jeg føler jeg får mye informasjon på kort tid, uten at det blir forklart noe som jeg ikke forstår. Hun er krass og bastant og virker ikke som hun er interessert i mine synspunkt. Får en følelse av at hun har det travelt og ser ned på meg. Selve undersøkelsen var helt grei.

100% FORNØYD!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Kristin er virkelig en dyktig og seriøs lege! Hun lytter, stiller gode spørsmål og får meg til å føle meg både trygg og beroliget. Hun er effektiv på en positiv måte og forklarer underveis. Jeg får alltid gode råd og følelsen av at hun ønsker å stille opp!
Sekretæren fortjener også skryt!

Unikt er det også at de varsler og beklager på venteværelset når de muligens er 5-10 minutter forsinket:)

Kristin Offerdal anbefales på det sterkeste!

Fin gynekolog, fortjener skryt

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg gikk til henne i forbindelse med en utskrapning og "litt krevende" sak. Hun var fin og jeg opplevde at hun gjorde så godt hun kunne for meg.

Ingen god opplevelse

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Har vært hos Offerdal flere ganger og blir like misfornøyd hver gang. Opplever henne som travel og lite imøtekommende, kort og krass. I tillegg har hun vært lite varsom under undersøkelsene, og brå og uforsiktig. Faglig utbytte har vært greit men hun innbyr ikke til noen god dialog. Det finnes veldig mange andre gynekologer i Trondheim som er mye mer empatisk og tålmodig enn denne gynekologen.

Troverdig og imøtekommende

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Veldig trivelig lege, gir en veldig god følelse av trygghet. Utrolig hjelpsom, er utrolig god til å lytte.