Kristin Offerdal

Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Super gynekolog

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Dyktig, "to the point" og veldig hyggelig lege! Har ikke vært hos henne før, men dersom behov for gynekolog dukker opp igjen, kommer jeg definitivt tilbake!

kan nok faget sitt,mener veldig rask.

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Var til henne med blødningsforstyrrelser,undersøkte veldig raskt,nesten samlebånd..Ville jeg skulle begynne med hormonspiral,noe som jeg ikke hadde lyst til,og da sa hun at hun ikke kunne hjelpe meg,så var det rett ut igjen,Kommer ikke tilbake til henne igjen.

Dyktig og sympatisk gynekolog

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg kom til legen med et (for meg) pinlig problem, og hadde grudd meg veldig til konsultasjonen. Jeg opplevde henne som svært sympatisk, hun fikk meg til å slappe av og var flink til å forklare uten å bruke komplisert legespråk. Selve undersøkelsen gikk fint. Er veldig godt fornøyd med Kristin Offerdal og anbefaler henne gjerne videre. Gir et pluss for hyggelig sekretær :)

Et mareritt

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Dersom du vil bli brutt ned psykisk, hate deg selv, ta imot nedlatende, negative kommentarer og føle deg som dritt; da er Kristin rette person å gå til. Jeg satt på damedoen i 1,5 time etter timen med henne, oppløst i tårer og var helt og holdent ødelagt. Jeg har prøvd å bli gravid i 1,5år, og tydeligvis var det min egen feil at jeg ikke hadde blitt det siden jeg var så feit (hennes ord). Hun brukte hele timen på å komme med fornærmelser, og ødeleggende kommentarer. Følte hun så ned på meg, og at hun følte hun var bedre enn meg. Uansett hva hun gjorde, så kom fornærmelsene som stygge perler på en snor..! Kommer aldri til å dra til henne igjen!

Lite imøtekommende. Ikke fornøyd.

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Opplevde henne som lite imøtekommende, virket stresset. Følte ikke en god kominikasjon med henne. Lite lyttende.