Kristin Offerdal

Oppdal legesenter , Trondheimsgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1996

Oppdal legesenter  Telefonnummer72 40 01 0072 40 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Industriveien 4 7340 Oppdal
Trondheimsgynekologene Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim
Kristin Offerdal er gynekolog i Oppdal og Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Effektiv og hyggelig!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Var veldig nervøs for timen hos Kristin, men ultralyden og undersøkelsen gikk både fort og smertefritt! Jeg sa ifra på forhånd at sist GU jeg hadde var smertefullt og ukomfortabelt, dette viste hun full forståelse for! Hun forklarte alt hun gjorde og så, så jeg følte meg forstått og kunne dra derfra strålende fornøyd!

Dårlig tid

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Hun hadde altfor dårlig tid og jeg fikk ikke noe ordentlig svar på spørsmålene mine. Timen varte i 15 minutter, medregnet gynekologisk undersøkelse!
Siste gang jeg drar dit.

Fort ferdig og smertefritt!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg var svært godt fornøyd med dr. Offerdal. På under 10 minutter hadde vi pratet, undersøkt med ultralyd etter evt sykdom og skiftet spiral. Helt smertefritt!!

Forferdelig!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Min første gang hos gynekolog, ble henvist av legen på grunn av sterke menstruasjonssmerter. Grudde meg veldig på forhånd. Var litt forkjølet den dagen, noe som resulterte i at denne Kristin nektet å ta meg i hånden da jeg kom. Hun gjorde et elendig førsteinntrykk. Videre opplevde jeg henne som svært krass, nedlatende, ufin og rett og slett ekkel! Hun mente dessuten etter en 2 minutter lang samtale at det ikke var noe vits i å undersøke meg fordi jeg var jomfru, og at jeg heller måtte komme tilbake når jeg hadde fått meg kjæreste. Måtte likevel betale full pris. Skal aldri tilbake! Unngå denne gynekologen!

Utrivelig besøk!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Lite villig til å høre hvorfor jeg var der. Prøvde og stille spørsmål, men hun var tydelig på at det hadde ikke hun tid til. Kommer aldri tilbake!