Kristin Offerdal

Oppdal legesenter , Trondheimsgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Trondheimsgynekologene Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ...
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim
Kristin Offerdal er gynekolog i Oppdal og Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Spiral

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg var hos Kristin for å sette inn gynefix, og var ganske nervøs etter å ha lest mye negativt her. Jeg ble mild sagt positivt overraska. Kristin var snill og imøtekommende, og var veldig beroligende under inngrepepet. Selve innsettinga var vond, noe jeg var forberedt på, men heldigvis var Kristin veldig rask, så smerten varte bare et par sekunder! Med diverse prøver og innsetting av spiral satt jeg ikke i stolen lenger enn 10 minutter. Vil anbefale!

Lite hensynsfull

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Da jeg pga. kraftige smerter i underlivet ikke klarte å gjennomføre et lite kirurgisk inngrep, ble jeg møtt med irritasjon, og en klar beskjed om at dette måtte jeg tåle. En dårlig opplevelse. Jeg skal ikke tilbake til denne gynekologen.

Brysk og stresset

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Veldig dårlig opplevelse. Hun var hardhendt og hadde hastverk. Hele undersøkelsen med u.l var over på noen sekunder, til tross for at jeg skulle vurderes mht operasjon. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor eller ble behandlet med respekt. Jeg har advart legen mot å henvise flere dit.

Høy kompetanse og lytter til pasientene

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Setter seg grundig inn i komplekse problemstillinger og lytter til pasienten. Diskuterer på et høyt faglig nivå og ser ikke ned på pasienter uten medisinsk utdanning. Anbefales på det sterkeste ved komplekse problemstillinger. God kompetanse og selvtillit.

dyktig

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

skjønner ikke disse dårlige vurderinger, jeg er veldig fornøyd med Kristin. Hun er dyktig, hjelpsom og snill.
Anbefaler !