Kristin Offerdal

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Trondheimsgynekologene Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ...
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim
Kristin Offerdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Nedlatende og brå

Klinikk: Trondheimsgynokologene og Oppdal legesenter Skrevet

Veldig dårlig opplevelse. Undersøkelsen var ubehagelig. Foregår svært brått. Når jeg rykket til og sa at det var veldig ubehagelig fikk jeg et hardt -du må slappe av-. Jeg gråt da jeg nettopp hadde føda og var inne til henne pga konstant smerter. Det var veldig smertefulle og ubehagelige både fysisk og emosjonelt (det var 6 uker etter fødselen). Jeg ble møtt en klar beskjed om at dette måtte jeg tåle. Hun har ikke hatt interesse av å lytte til meg. Følte ikke at jeg ble behandlet med respekt. Angrer på at jeg ikke leste erfaringene først.

Følte meg overkjørt og lite ivaretatt

Klinikk: Trondheimsgynokologene og Oppdal legesenter Skrevet

Følte meg lite ivaretatt og lite respektert i møte med denne gynekologen. Dro dit på grunn av plager jeg har hatt i åresvis, lenge før seksuell debut, men gynekologen var kun opptatt av om årsaken kunne være av seksuelle årsaker. Hun lyttet svært lite når jeg fortalte henne hva som forverret situasjonen og hva som ikke hadde effekt, akkurat som om hun allerede hadde dratt en konklusjon før jeg kom inn til henne. Hos en annen gynekolog fikk jeg påvist en diagnose for plagene. Dette mente hun derimot at jeg ikke hadde. Det er mye mulig hun har rett, men måten hun formidlet dette på var ufin. Hun sa jeg bare måtte være glad jeg var frisk. Da jeg fortalte henne at når man har plager så er det jo også fint å kunne finne ut av det, ga hun meg bare beskjed at det var ikke alltid man fikk, i en kald tone. Jeg følte meg rett og slett overkjørt og ikke lyttet til etter denne timen. Mulig andre har bedre kjemi med henne, men for min del ga det meg særdeles få svar, ingen hjelp og en skikkelig dårlig følelse.

Stressende og nedlatende

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Har vært hos Offerdal flere ganger, og etter hver gang har jeg gått ut fra kontoret mer usikker enn da jeg kom. Ingen tvil om at hun har lang erfaring. Det får man jammen føle når egne spørsmål, synspunkt eller innvendinger blir besvart på en nedlatende måte, eller rett og slett feid bort, nærmest før spørsmålet er ferdigstilt.

Hun har ikke hatt noen interesse av å lytte til meg i mer enn noen sekunder av gangen, og man føler seg nærmest i veien. Endometriose hadde jeg tydeligvis ikke siden hun ikke så den med ultralyden, selv om jeg har fått det påvist med lapraskopi. Kompetente leger vet godt at ultralyd ikke er en god metode å påvise/se endo på uansett. Men denne dama vet sannelig best!

Selve undersøkelsen er også ubehagelig. Det foregår svært fort og brått, og ultralydstaven dyttes hardhendt opp og rundt. Når jeg rykket til og sa au fikk jeg et kaldt og hardt "slapp av".

Det er også ikke så trivelig å bli sett på i det man kler av/på seg eller tørker seg i skrittet uten noen form for forheng. Ja, en gynekolog har sett et nakent underliv I STOLEN hundre ganger før, men dette handler rett og slett om helt enkelt respekt. Det er ikke så vanskelig å gi litt privatliv i et halvt minutt.

Spiral

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg var hos Kristin for å sette inn gynefix, og var ganske nervøs etter å ha lest mye negativt her. Jeg ble mild sagt positivt overraska. Kristin var snill og imøtekommende, og var veldig beroligende under inngrepepet. Selve innsettinga var vond, noe jeg var forberedt på, men heldigvis var Kristin veldig rask, så smerten varte bare et par sekunder! Med diverse prøver og innsetting av spiral satt jeg ikke i stolen lenger enn 10 minutter. Vil anbefale!

Lite hensynsfull

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Da jeg pga. kraftige smerter i underlivet ikke klarte å gjennomføre et lite kirurgisk inngrep, ble jeg møtt med irritasjon, og en klar beskjed om at dette måtte jeg tåle. En dårlig opplevelse. Jeg skal ikke tilbake til denne gynekologen.