Kristin Offerdal

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Trondheimsgynekologene Telefonnummer73 90 08 9073 90 08 ...
Falkenborgveien 9 7044 Trondheim
Kristin Offerdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Offerdal

Anbefales ikke!

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg ble henvist til Offerdal for undersøkelse samt biopsi etter funn av unormal celledeling hos fastlege. Jeg var naturligvis engstelig og hadde et behov for å få informasjon av en fagkyndig. Jeg var inne i kun 9 min. På denne tiden var konsultasjon,undersøkelse,biopsi og betaling unnagjort. Jeg følte meg ikke ivaretatt som pasient og opplevde henne som kald og lite imøtekommende.Jeg kom ikke til med spørsmål og fikk minimalt med informasjon. Hun var også svært hardhendt.Jeg sa ifra at jeg ble svimmel og kvalm uten at hun brydde seg.Jeg tviler ikke på at hun kan faget sitt, men dette ble for meg en svært ubehagelig opplevelse.
Jeg hadde satt pris på at hun hadde ringt og gitt svar på biopsien i etterkant i stedet for å gi en svært lite informativ tekstmelding om behov for konisering. Heldigvis ble hele opplevelsen reddet av lege og sykepleier på gynekologisk poliklinikk på St.Olavs Hospital i etterkant. Her ble jeg møtt med forståelse og empati og de gjorde det hele mye bedre.

Hastig og hardhendt

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Skiftet spiral. Tredje gang jeg setter inn. Aldri opplevd slike smerter. Både ved uttak av den gamle og innsetting av den nye. Ga ingen pusterom mellom. Ok til å forklare og snakke med, men det var kjapt inn og ut. Ga ikke noe positiv inntrykk. Blir ikke noe ny runde til henne.

Ubehagelig, stressende og lite empatisk

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Oppleve henne som stressende, og forklarte ikke hva som skulle skje i forkant av innsetting av spiral. Følte ikke at hun lyttet til meg under undersøkelsen, og opplevde henne som litt hardhendt. Opplevde henne også som litt nedlatende og som om hun har rett uansett på grunn av hennes lange erfaring. Følte heller ikke at hun svarte på spørsmålene mine uten å vise til hennes lange erfaring som hovedsvar. Hele opplevelsen var skikkelig dritt, gråt under undersøkelsen og griner i etterkant når jeg prater om det. Hvis man er litt nervøs for å dra til gynekolog, eller man trenger noen som tar seg tid til å lytte og forklare til deg og tar deg på alvor så gå for all del IKKE til henne. Anbefaler henne ikke, og vil ikke under noen omstendigheter dra tilbake.

Effektiv og rask

Klinikk: Trondheimsgynokologene og Oppdal legesenter Skrevet

Syns Kristin er flink i faget sitt. Undersøkelsen gikk kjapt, og hun var rask men samtidig forklarte hun alt hun så. Pga prøverørsbehandling har jeg vært ofte til gynekolog, og har derfor opplevd litt forskjellige leger. En gynekologisk undersøkelse er jo ikke behagelig, og man vil jo ikke ligger der lengre enn man nå, men Kristin var absolutt en av de bedre jeg har vært borti :)

Kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: Trondheimsgynekologene Skrevet

Jeg var litt skeptisk etter å ha lest vurderingene her inne, men siden fastlegen min hadde henvendt meg til Dr. Offerdal valgte jeg å gi henne en sjanse. Hun hadde satt seg inn i journalen min på forhånd, og tok seg god tid til å stille spørsmål for å få et mer helhetlig bilde. Undersøkelsen gikk raskt, men hun var flink til å forklare hva hun så, og hvilken betydning dette hadde. Hun ga meg flere behandlingsmuligheter, og veide for og imot de forskjellige behandlingene for at jeg skulle velge det som føltes mest riktig for meg. Hun var også hyggelig da jeg stilte de spørsmålene jeg hadde. Alt i alt en god opplevelse, og anbefaler henne til andre!