Linn Røyneland

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1998)

Porsgrunnsgynekologene Telefonnummer35 10 43 5235 10 43 ...
Storgata 125, 2. etasje 3915 Porsgrunn
Linn Røyneland er gynekolog i Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Legen er faglig dyktig

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Linn er faglig dyktig. Blid og imøtekommende. Kommer med gode løsninger på problemstillingene, og lytter til det du har å si. Selv om det oppleves som at du kommer på "samlebånd", blir du godt vurdert når det er du som dukker opp på "samlebåndet". Men, det er et stort minus med å måtte forholde meg til denne dyktige legen, og det er samtalen du mer eller mindre er nødt til å ha med merkantilt ansatt. Dette er en person som av en eller annen årsak er satt til å være bindeleddet mellom pasient og lege. En person som er svært glad i å høre sin egen stemme. Som gjerne snakker til deg som om du er helt " på jordet". Feks utsagn av typen " Det har vært corona skjønner du"... Og som da altså ikke engang lar deg få snakke ferdig setningen du er begynt på. Så travelt nekter jeg å tro at denne ansatte har det, at hun ikke har tid til en samtale som er innenfor et minste krav av høflighet og ydmykhet. Synd at dette er legens "stemme utad".

Dyktig, omsorgsfull og profesjonell lege

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Jeg syns Linn er en ekstremt dyktig lege. Hun tar seg god tid til deg som pasient, lytter til deg og dine behov, gir gode råd, og ivaretar deg. Hun viser mye omtanke, og er svært profesjonell. Det eneste som er negativt, er at det er veldig lang ventetid for å få time hos henne. Med unntak av da jeg var gravid, må jeg alltid vente 8-10 måneder på time, da hun er svært populær (forståelig nok). Jeg vil anbefale henne på det sterkeste!

Faglig uvurdelig dyktig!

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

En lege med vennlig tilstedeværelse, lydhør, alltid følger opp og fagkompetanse en må lete lenge etter. Terningkast 6

En fantastisk gynokolog😊

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

En meget behagelig gynokolog som jeg har brukt i mange år. Hun følger deg opp 100% og er vennlig og meget hyggelig. Du får tillit fra første stund. Opp gjennom årene har jeg brukt flere forskjellige gynokologer fra jeg var ganske ung. Røyneland er absolutt best😊

Den aller beste gynekologen

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Linn Røyneland er den beste gynekologen som finnes. Utrolig profesjonell, ingen plager du har er for små eller store. Tar seg tid og er forståelsesfull og mild i fremtoningen. Nøye i jobben og undersøkelsene foregår enkelt og smertefritt. Lett å snakke med.