Linn Røyneland

Vestregate 21 3919 Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Hyggelig og behagelig lege

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Første besøk hos denne gynekologen var veldig positivt. Hun lyttet og forklarte. Undersøkelsen gikk lett og smertefritt.
Veldig fornøyd.
Skranken der man skulle henvende seg var nitrist. Det så nærmest ut som et lagermottak.
Legesekretærer var avmålt. Ikke noe ekstra høflighet der nei.
Veldig viktig å bli tatt godt i mot. Kanskje ett smil neste gang? Det koster så lite....Lite koselig legekontor, men legen var topp!

hun er den beste gynokologen

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

kontor personalet er utroligt lite imøtekommene sure og tverre, noe di altid har vert på det lege kontoret desverre, men legene der er topp,er ikke lett å komme i gjennom på kontoret på tlf, og når en kommer i gjennom er det sure folk

Dårlig første inntrykk av stedet

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Helt umulig å komme frem på tlf! Jeg var den første i køen i 1 time og 45 min i første omgang, og den andre gangen jeg ringer ble det bare lagt på etter 15 min i kø.
Jeg får endelig kontakt på neste forsøk, men da svarer en som viser seg å være svært lite imøtekommende og nesten litt sur. Samtalen varer kun i 2 min, der jeg spør om det finnes en ledig time før for jeg synes det er lenge å vente i 5 mnd for å komme inn men da blir jeg bedt om å finne en annen gynekolog.

Veldig proffesjonel og imøtekommende.

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Veldig dyktig faglig .Lytter til hva du har og si og er rask med og henvise videre hvis det er behov.

Det er omtrent umulig og komme fram på tlf, og lang ventetid på og få time selv med akutte ting.Burde vært mulig og få en akutt time innen rimelig tid.
Ansatte på kontoret er generelt lite imøtekommende.

Utrolig fornøyd!

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Uten tvil den aller beste! Utrolig imøtekommende og lytter til deg som pasient. Viser klart at hun har kunnskap og kommer med en plan videre om behandling. Gjør nøye undersøkelser og får deg til å føle deg ivaretatt som pasient. Alt i alt kjempefornøyd, anbefales på det sterkeste!