Linn Røyneland

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1998)

Porsgrunnsgynekologene Telefonnummer35 10 43 5235 10 43 ...
Storgata 125, 2. etasje 3915 Porsgrunn
Linn Røyneland er gynekolog i Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Følte meg ikke ivaretatt

Klinikk: Porsgrunnsgynekologene Skrevet

Jeg fikk ved undersøkelse beskjed om at jeg mest sannsynlig har en alvorlig diagnose. Hun var direkte frekk med meg. Og jeg får ikke mulighet til å snakke med gynekologen, men må stille spørsmål til resepsjonen og så ringe opp neste dag for å få svar fra gynekologen. Denne formen for kommunikasjon fungerer ikke da det stadig dukker opp spørsmål som ikke legen kan besvare. Dette er virkelig stressende og jeg vil ikke dra dit igjen

For en fantastisk dame :)

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Hatt ultralyd under svangerskap hos Linn og synes hun var fantastisk flink til å forklare detaljert og virkelig ta seg god tid til pasienten. Veldig hyggelig er hun også og hun gjorde hele opplevelsen veldig fin for meg som gravid. Veldig synd at man trenger henvisning fra lege for å bestille ultralyd hos henne, skulle gjerne gått til henne under hele svangerskapet. Anbefaler denne legen veldig :)

Kjempedyktig og hyggelig!

Klinikk: Porsgrunnsgynekologene Skrevet

Jeg følte at Linn både var forberedt til timen, kunnskapsrik og løsningsorientert! Hun var også veldig behagelig som behandler. Kan absolutt anbefales! Jeg var nervøs men gikk ut fra rommet med en god følelse.

Linn er super bra, de som tar tlf bør revurdere yrke

Klinikk: Porsgrunnsgynekologene Skrevet

Linn er den beste, en behagelig og fantastisk lege med sinnsykt mye kunnskap!

Det som trekker ned på stjenene er KUN de som tar imot tlf «for» hun. Selvom jeg har fått beskjed å ta kontakt direkte, så sier de at jeg må via fastlege, og er utrolig syrlige når man er i en svært sårbar situasjon. Og fikk beskjed å ta direkte kontakt pga jeg skulle raskt få time etter hva vi avtalte. Forferdelig å snakke med de som virker totalt uinteresserte. Virker som de KUN er der for å få dagen til å gå å få penger.

Veldig dårlig service på telefon (ikke av lege, men de som svarer på telefon)

Klinikk: Porsgrunnsgynekologene Skrevet

Legen er kjempeflink og grei, men de som svarer på telefonen er veldig avvisende og avbryter deg når du snakker. De burde fått et kurs i hvordan de behandler pasienter som tar kontakt.