Linn Røyneland

Linn Røyneland

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1998

Linn Røyneland Telefonnummer35 55 95 6035 55 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestregate 21 3919 Porsgrunn
Linn Røyneland er gynekolog i Porsgrunn

Siste vurderinger av Linn Røyneland

Fantastisk og faglig flink

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Linn Røyneland har fulgt meg opp i mitt tvillingsvangerskap. Hun er en fantastisk dreven og flink lege. Opplever henne som ekstremt nøye, ydmyk, sympatisk og faglig engasjert.

Beste dame jeg har møtt i helsevesenet hittill

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Linn Røyneland er uten tvil den beste personen hittil jeg har møtt i helsevesenet.
Dyktig dame som lytter, er ekstremt rolig, forklarer alt så godt, at det blir forstått så lett.
Gitt meg anbefaling som reddet meg i flere års problem.

Videre gir jeg ett enda mer pluss til dette teamet om sekretærene der, de er kjempe serviceinnstilte og hyggelige!

Dette er ett team du kan føle deg ivaretatt på. Anbefales sterkt.

Det negative kan jo være en lang ventetid. Men har blitt oppringt ved avbestillinger, og har kommet meg inn ved liten time på dagen.

Flin og hyggelig, men håpløs å komme i kontakt med

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Røyneland er flink og hyggelig, lett å snakke med når man er til time, men umulig å komme i kontakt med og med ekstremt lang ventetid.

Hun kunne med fordel ha funnet seg mer serviceinnstilt personale.

Ivaretatt

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Føler meg alltid viktig og ivaretatt hos Linn. Hun er alltid imøtekommende, lyttende og profesjonell.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Linn Røyneland Skrevet

Linn er en fantastisk hyggelig dame som er utrolig dyktig på det hun driver med. Hun er også utrolig hyggelig og er flink til å forklare og få deg til å slappe av. Anbefaler henne på det varmeste!!!