Porsgrunnsgynekologene

Storgata 125, 2. etasje 3915 Porsgrunn

Siste vurderinger av Porsgrunnsgynekologene

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Linn Røyneland Skrevet

Jeg fikk ved undersøkelse beskjed om at jeg mest sannsynlig har en alvorlig diagnose. Hun var direkte frekk med meg. Og jeg får ikke mulighet til å snakke med gynekologen, men må stille spørsmål til resepsjonen og så ringe opp neste dag for å få svar fra gynekologen. Denne formen for kommunikasjon fungerer ikke da det stadig dukker opp spørsmål som ikke legen kan besvare. Dette er virkelig stressende og jeg vil ikke dra dit igjen

Trygg og god opplevelse!

Lege: Kristin Klovning Skrevet

Fantastisk flink og dyktig dame som jeg er veldig glad for å ha møtt/blitt undersøkt hos!
Ærlig og direkte, omsorgsfull og god.
Jeg var veldig nervøs i forkant, og til tross for at behandlingen i seg selv til tider var ubehagelig, gikk jeg derifra med en god og beroliget følelse.

Dette er ei dame som vet hva hun driver på med, som ser pasienten og svarer godt på spørsmål.
Må jeg følges opp videre, håper jeg at Kristin blir den som skal gjøre det!

Ikke fornøyd

Lege: Kristin Klovning Skrevet

Kristin Klovning er sikkert faglig dyktig, men gikk ut derfra med en litt dårlig følelse. Hadde veldig dårlig tid. Snakket fort og var lite lydhør. Kan virke arrogant og til tider litt spydig.

Hei. Det var leit å høre. Du må gjerne ta kontakt med meg så jeg kan få høre litt mer om det. Det ville jeg sette pris på.
Vennlig hilsen Kristin Klovning

Besvart av Kristin Klovning

Fantastisk Gynekolog

Lege: Kristin Klovning Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt, og kan ikke få fullrost Kristin. Hun er rett og slett fantastisk som bryr seg om pasienten og følger deg veldig godt opp hele tiden. Jeg er heldig som har henne

Veldig fornøyd!

Lege: Kristin Klovning Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Jeg forklarte at jeg var nervøs og hun forklarte hva hun gjorde hele tiden.
Kan trygt anbefales.