Mikael Røijen

K5 Klinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1993)

K5 Klinikken Telefonnummer69 10 30 0069 10 30 ...
Kalnesveien 5 1712 Grålum
Mikael Røijen er gynekolog i Sarpsborg

Siste vurderinger av Mikael Røijen

Sensitiv, observant, trygg og ivaretakende!

Klinikk: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Mikael ser deg, fra første sekund! Selv hadde jeg gruet meg veldig til timen grunnet tidligere negative erfaringer med gynekologiske undersøkelser. Mikael senset og fanget opp dette gjennom tidlig å lodde stemningen. Han møtte min utrygghet med stoisk ro og støttende forklaringer knyttet til hva han skulle gjøre - og hva han ønsket at jeg skulle gjøre - underveis. Han byr også på seg selv, og sørger for god stemning. I etterkant av undersøkelsen tok han seg tid til selv å sette ord på hvordan hans opplevelse av min uro var. Ikke overbærende, men slik at man føler seg sett og møtt på en god måte. Han viser forståelse og omtanke! Jeg fikk gode forklaringer og begrunnelser for de råd han ga, og sitter ikke igjen med noen ubesvarte spørsmål utover resultat på selve prøvene. Mikael er en sensitiv og trygg fagperson til margen; jeg vil på det sterkeste anbefale andre å be om henvisning hit!

Ikke bra

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Kom aldri til ordet. Ble ikke spurt om noe som helst, ble ikke sjekket for noe som helst. Han snakket i vei om andre pasienter og hva de hadde opplevd etter prøving. Spurte ikke meg om noe som helst spørsmål.

En fantastisk dyktig gynekolog.

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Mikael Røijen er en super dyktig gynekolog. Han tar deg godt i mot og er behagelig å prate med. Helsesekretærerene møter deg også med et smil og er kjempe hyggelige. Du føler deg godt ivaretatt. Mikael Røijen tar seg god tid til deg, lytter, ser og kommer med råd og anbefalninger. Han kan også komme med noen morsomheter innimellom og det at han er morsom skader heller ikke. Jeg skal ikke gå til noen andre enn han, virkelig fornøyd! De har moderne lokaler. :-)

Veldig fornøyd!

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Fantastisk og kunnskapsrik lege som ser hele deg og ikke bare underlivet ditt. Kroppen vår henger sammen, så det at jeg leser her at mange er fornærma for at han drar inn vekt og kosthold, synes jeg er tull. Jeg opplevde det som behjelpelig og at han evner å se det store bildet for å hjelpe pasienten på best mulig måte! Selve undersøkelsen var også en behagelig og effektiv opplevelse. Han forklarer ting på en god måte. Jeg er utrolig fornøyd. Skal ikke gå til noen andre enn Mikael i fremtiden!

Skuffet

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Jeg fikk henvisning fra fastlege grunnet smerter, med ønske om utredning for endometriose.
Etter UL konkluderte han med at jeg hadde en frisk livmor, og ba meg "ta bedre vare på megselv". Hva som menes med det, kan man bare spekulere i, da smertene på ingen måte er relatert til psyke. Jeg følte ikke at jeg fikk svar eller videre utredning for problematikken, som bare har blitt verre. Mulig det er litt kommunikasjonsproblemer grunnet språk, men timen ble dessverre bortkastet.

Dette er en Pluss-tjeneste.