Mikael Røijen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1993)

K5 Klinikken Telefonnummer69 10 30 0069 10 30 ...
Kalnesveien 5 1712 Grålum
Mikael Røijen er gynekolog i Sarpsborg

Siste vurderinger av Mikael Røijen

Føler meg sett og hørt!

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Kunnskapsrik og oppdatert gynekolog på overgangsalder. Behagelig og trygg, og kan anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

En fantastisk dyktig lege som ser deg som pasient. Du føler deg trygg og ivaretatt. Utrolig kunnskapsrik.

Trygg og dyktig

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Har vært hos Mikael flere ganger og er meget fornøyd. Før gruet jeg meg alltid til å dra til gynekolog, men etter jeg begynte å gå til han ofrer jeg det ikke lenger en tanke. Han er flink til å fortelle hva han gjør, og er faglig dyktig. I tillegg er han også en trivelig mann å snakke med.

Absolutt trygg og kunnskapsrik

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Har gått hos denne legen siden 2003 etter påvist alvorlig kreftsykdom, første møte var som en åpenbaring om meg selv, han «så» hele meg uten så mye info. Er til kontroller hvert år og hadde det ikke vært for denne mannen så hadde jeg nok ikke vært her jeg er i dag. For et unikum av en lege!!! Etter alle disse konsultasjonene så klarer han fortsatt og snu tankegangen min til det positive enda så langt nede jeg fortsatt kan være. Jeg er her i dag pga denne mannen, og jeg trenger fortatt hans gode råd og fantastiske innspill for å holde meg «over vannet».

Fantastisk lege å komme til!

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Jeg var hos Mikael Røijen idag etter henvisning. Jeg var usikker på om jeg ville ha en mannlig gynekolog, men fy søren så glad jeg er for at jeg takket ja til det! Jeg var veldig redd da jeg kom inn, da jeg er ung og dette er helt nytt for meg. Han fikk meg med en gang til å føle meg komfortabel, tok meg med i hele prosessen, hørte på hva jeg hadde å si og tok seg tid til å snakke med meg.

Han leste meg med en gang, og uten at jeg rakk å snakke om mine aktuelle problemer i livet var han innom så og si alle. Jeg gikk derfra rørt, jeg følte at det var en mening med at jeg skulle til denne legen og har tenkt på hva han sa resten av dagen. Dette betydde mye for meg, derfor fortjener han en god tilbakemelding! Jeg skal fortsette å dra hit så lenge han jobber!