Mikael Røijen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1993)

K5 Klinikken Telefonnummer69 10 30 0069 10 30 ...
Kalnesveien 5 1712 Grålum
Mikael Røijen er gynekolog i Sarpsborg

Siste vurderinger av Mikael Røijen

En fantastisk lege

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Effektiv og tydelig informasjon både før og etter undersøkelsen. Trygg og kyndig behandling, der en virkelig føler seg ivaretatt. Han behandler hver pasient som om det var hans beste venn. En god leveregel for en lege !

Fantastisk lege

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Jeg har ikke ord for en fantastisk lege. Jeg kom dit fra henvisning fra legen min for gynekolog hjelp, dette tok han på strak arm og problemene ble løst på null komma niks. Han er ikke bare en fantastisk gynekolog men en mann som virkelig åpnert øynene mine og genuint bryr seg om deg som menneske. Undersøkelsen gikk smertefritt, det var overhodet ikke ubehagelig slik man ofte ser hos gynekolog. Mannen er helt fantastisk, morsom, svært kunnskapsrik men forklarer på et nivå som gjør at pasienten forstår. Han er meget presis og kommer ut og møter deg og tar deg i hånden, noe jeg synes er en utrolig fin gest som gir en varm velkomst. Jeg skal aldri gå til noen andre.

En lege av de sjeldne...!

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Jeg vet ikke hva som er det beste med denne legen, hans faglige dyktighet eller menneskelighet, men her får man i hvert fall både "i pose og sekk"! Har aldri møtt en lege med en slik evne til å se meg og problemstillingen man kommer med, og også det som eventuelt ligger under. Man føler virkelig at han bryr seg, og at de forslag til behandling han presenterer, kommer på bakgrunn av faglig ekspertise - og et oppriktig ønske om det beste for hele pasienten.
Selv i en hektisk hverdag med stort pasienttrøkk, hadde han tid til meg. Utrolig takknemlig for den hjelp jeg til nå har fått fra ham!

En fantastisk dyktig og behagelig gynekolog.

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Mitt inntrykk av lege Mikael Schuster - Røijen, var 100 % positivitet. Fra mange år med Dr Engebretsen, til Dr Mikael S Røijen var det ingen forandringer, vedr det å føle seg ivaretatt på en fantastisk, profesjonell, og menneskelig måte.
Dr Mikael var nok en smule mer energisk og morsom, og det er så flott, å få en slik dyktig lege som lege Mikael S Røijen, som etterfølger av dr Engebretsen. Og når man i tillegg møter den nydelige og menneskelige, lege sekretæren som har fulgt Dr Engebretsen i mange, mange år. Så er konklusjonen min den, at bedre kan det ikke bli. :) Han/ de er super dyktige. :)

Fantastisk lege!!!

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

En skikkelig lege som ser deg som menneske, er faglig dyktig og tar vare på pasienten! Vært hos han ti ganger nå, og kommer ut derfra ikke bare behandlet i kropp, men også i sinn!!
Anbefales på det sterkeste!