Pia Christina Sillanpää

Pia Christina Sillanpää er gynekolog i Kongsvinger

Siste vurderinger av Pia Christina Sillanpää

Veldig Professionnel

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Helt fantastisk lege. Meget dyktig og kunnskapsrik, profesjonell og forsiktig. Tok seg veldig god tid og forklarte det hun skulle gjøre . Undersøkelsen var faktisk helt smertefri.

Virker sur

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Blir sur og kjefter når spørsmål stilles, og krever fakturering av et spørsmål. Blir sur når pasienten er bekymret og spør mye. Ikke til å anbefale.

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Helt fantastisk lege. Meget dyktig og kunnskapsrik, har tid til pasientene sine, profesjonell og forsiktig. Kan bare anbefales til alle. Jeg reiser maaange mil for å kunne bruke henne som lege.

Kunnskapsrik og nytenkende

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Jeg aborterte fire ganger iløpet av en to års periode. Utredning hos tre gynekologer førte ikke til verken svar eller korrekt behandling. Jeg valgte å bestille time hos Pia som tok seg tid og var grundig i undersøkelsene sine. Hun fant diagnose/årsak til abortene. Jeg ble fikk behandling, og jeg ble gravid på første forsøk. Vi har nå en aktiv krabat i hjemmet. Pia anbefales på det sterkeste!

Flink og tillitsvekkende

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Jeg har hatt flere vonde gynekologiske undersøkelser hos fastlege. Jeg skulle nå ta ny celleprøve og leste vurderinger av mange gynekologer. Valget ble Pia. Jeg valgte riktig! Så rolig, behagelig og forsiktig. Tok seg veldig god tid (så ikke på klokka slik som mange gjør) og forklarte det hun skulle gjøre og hva jeg kunne komme til å kjenne. Undersøkelsen var faktisk helt smertefri. Det hyggelige svaret kom slik: Hei! Celleprøven din var helt normal. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Pia Sillanpaa. Jeg drar til henne ved neste undersøkelse også. Anbefales på det varmeste!!