Pia Christina Sillanpää

Pia Christina Sillanpää er gynekolog i Kongsvinger

Pia Christina Sillanpää

Storgata 44 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Pia Christina Sillanpää

Svært dyktig og profesjonell!

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Ettersom jeg ikke liker å gå til mannlige gynekologer har jeg begynt å ta slike undersøkelser hos dr. Pia. Det koster litt mer å gå hit, men det er absolutt verdt pengene! Hun er lett å snakke med, forståelsesfull og ydmyk i sin yrkesutøvelse. Hun fant ut at jeg har PCOS, noe ingen annen lege eller gynekolog har skjønt tidligere. Og jeg har vært ofte hos gynekolog grunnet ulike plager og 6 svangerskap. Pia veiledet meg dessuten i forhold til kosthold fremfor å gi meg medikamenter for å få den manglende menstruasjonen tilbake. Og menstruasjonen kom tilbake kort tid etter at jeg begynte å følge hennes råd. Hun informerer meg hele tiden mens hun gjør undersøkelser og prosedyrer og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Dessuten tar hun kontakt med meg via e-post når prøvesvarene er klare, mens andre leger vil at man skal ringe og etterspørre prøvesvar selv eller vente på brev i posten. Hun tar ultralyd, celleprøver, vevsprøver og har alt utstyr tilgjengelig. Og hun tar seg god tid med pasientene sine. Jeg skulle ønske hun var fastlegen min!

Behagelig lege

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

Forståelsesfull, rolig, behagelig person. Tid til pasienten. Informerer, men "trykker ikke på" om medikamenter og hormonbehandling rundt overgangsalderen. Gir pasienten valget om å leve med "plagene" eller f.eks. ta østrogen etter å ha forklart rundt temaet.

Meget dyktig lege

Klinikk: Pia Christina Sillanpää Skrevet

meget dyktig lege med god tid til å beskrive og forklare alt hun gjorde. Topp teknisk utstyr og stol.