Oskar Johan Skår

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika
Oskar Johan Skår er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Oskar Johan Skår

Flinkeste og hyggeligste gynekologen jeg har være hos

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Dr. Skår er utrolig flink og han brukte god tid, lyttet og svarte godt alle spørsmål. I tillegg var han flink til å veilede - også under selve undersøkelsen. Anbefales på det varmeste!

Sympatisk og dyktig

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer og kan ikke få fullrost ham nok. Han behandler sine pasienter på en rolig og empatisk måte og er dyktig og tillitsskapende. Det kjennes godt å bli sett og hørt som pasient, mine beste anbefalinger.

anbefales sterkt

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

veldig flink og profesjonell lege! tar seg tid og gir masse informasjon. du føler deg tatt vare på. selv var jeg skeptisk til mannlig gynekolog (18 år) men han er å anbefale. god hjelp å få:)

Trivelig og trygg

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Jeg ble henvist til Skår etter å ha prøvd å få barn i ett år etter en graviditet utenfor livmor. Min mann og jeg ble møtt på en trygg måte og opplevde å bli tatt på alvor, og vi fikk god tid med Skår. Han var tydelig, forståelsefull og bistod oss med en ryddig plan for veien videre. Jeg følte meg komfortabel og opplevde at han var kunnskapsrik og veldig god i møte med sine pasienter.

Vi ventet gjerne litt lenger enn tidspunktet som ble satt, men det er fordi han tar seg god tid til hver pasient. Vi ventet med glede hver gang.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Som pasient er det godt å komme til Dr Oscar J. Skår. Han bryr seg virkelig om deg, pasienten.
Et menneske som ikke bare skriver på PC'en men som ser og hører hva du spør om og hva du forteller.