Oskar Johan Skår

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika
Oskar Johan Skår er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Oskar Johan Skår

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Har vært hos flere gynekologer og følt meg som bare et tall i rekken, men med dr skår følte jeg meg sett og hørt. Fikk informasjon om det han gjorde og forslag til veien videre på en forståelig måte. Et hyggelig besøk. Anbefales.

Svært misfornøyd

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Dårlig å kommunisere. Følte sterkt ubehag ved denne legens behandling. Jeg ville ikke anbefalt personen om noen spurte.

Betryggende og kunnskapsrik

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Tidligere erfaringer ved gynekologiske undersøkelser hos andre har vært relativt dårlige opplevelser slik at jeg ofte er nervøs og stresset rundt dette. Valgte Skår basert på vurderinger fra legelisten og jeg er veldig glad for det.
Skår var trygg, kunnskapsrik, betryggende og ikke minst god til å lytte. Han hadde satt seg litt inn i henvisningen min før jeg kom inn, og snakket deretter med meg om hva det gjelder, og undersøkelsen som kommer. Han tok seg god tid, og det jeg følte meg sett og forstått.
Under undersøkelsen var det profesjonelt, med en lett stemning og forklaringer underveis samtidig som han viser forståelse for pasient. Det gjorde et havs forskjell fra tidligere opplevelser, og jeg følte meg på ingen måte invadert og utrygg.
Anbefaler Skår sterkt hvis man er skeptisk til gynekologer.

Grundig, lyttende og skånsom

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Utrolig fornøyd. Lyttende og en som tar kvinnehelse på alvor. Grundig skånsom undersøkelse og ikke minst veldig hyggelig.

Kunnskapsrik

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Trygg, god og kunnskapsrik mann. Fikk inntrykk av at han kunne sakene sine og at han ønsket det beste for meg som pasient.