Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Oskar Johan Skår er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Oskar Johan Skår

Best av de beste!

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Han er behagelig og rolig, tar seg tid, han ser helhet og formidler ro og trygghet. Du får tillitt fra første minutt!
Han er å anbefale på det sterkeste! Svært dyktig, det er vanskelig å finne store nok ord for en så fantastisk lege!

Meget dyktig lege, anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Tillitsskapende, dyktig, profesjonell, tar hensyn, gir gode råd. Tar seg god tid til å prate den første gangen. Ikke opplevd stress ved besøkene, eller "må forte seg". Lytter på min spørsmål og tar seg tid til å svare. Skaper trygghet og forutsigbarhet ved å hele tiden fortelle hva han gjør og skal gjøre. Alt i alt en utrolig ålreit opplevelse.

Veldig fornøyd med lege som tar seg tid

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

En fantastisk lege som gjør at man føler seg trygg og at man blir hørt.

Ulempen er at det av og til er forsinkelser, men det er fordi han ikke kun ser på klokken i løpet av timen, men heller på pasienten.

Faglig dyktig i tillegg til gode mennesklige egenskaper!
Anbefales på det varmeste!

Middels godt fornøyd

Hva er bra:
Han er lyttende og har en behagelig væremåte. God til å kommunisere klart og tydelig. Tillitsvekkende.
Hva kan bli bedre:
Han kan bli bedre på å holde seg faglig oppdatert på temaer som er svært vanlige hos gyneokologen. Han kan bli bedre på å rådføre seg med kollegaer/andre innenfor fagområdet når han ikke vet svaret selv.

Meget fornøyd

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Faglig flink + litt rart å holde en vanlig samtale med beina åpne.

Dyktig og tillitsfull

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

En dyktig lege som ser pasienten sin. Har tar deg alvorlig og stresser ikke. Forklarer hva han skal gjøre og får deg til å føle deg trygg!

Veldig godt fornøyd

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Er veldig naturlig og lett og kommunisere med. Rent og greie lokaler, ligger sentralt til.

Svært bra!

Klinikk: Oskar Johan Skår Skrevet

Jeg slet en del med vaginnisme tidligere. Var her ifm dette før mine to svangerskap. Fikk han anbefalt av min fastlege som henviste. Hadde en helt smertefri undersøkelse. Han var svært flink til å gi informasjon, rolig undersøkelse, tok meg og mitt problem på alvor. Anbefaler denne gynekologen!