Anita Steinbakk

Stavanger-Gynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Stavanger-Gynekologene Telefonnummer51 30 30 3551 30 30 ...
St. Olavs gate 2 4005 Stavanger
Anita Steinbakk er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Trygg og forståelsesfull

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Vært her ifbm med utredelse av barnløshet, og senere for ultralyd under svangerskapet. Rask til å henvise videre når det viste seg nødvendig, viste stor forståelse og sympati for situasjonen vi var i.

Ekstremt dårlig service

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Utrolig dårlig service, vanskelig å komme i kontakt med legekontoret, de tar ikke telefonen og når de tar den klarer de ikke å hjelpe.

Fantastisk lege!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Rolig å behagelig, god tid hadde hun, å flink å forklare underveis! Undersøkelsen gikk heilt fint, å hun henviste meg videre til operasjon!
Tusen takk for hjelpen!

Veldig fornøyd

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Anita er en veldig rolig og støttende dame som gir et godt inntrykk av trygghet og kunnskap. Kan definitivt anbefale henne til alle!

omsorgsfull og varm

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg var veldig bekymret for om jeg kunne være steril på grunn av en livmorhalsbetennelse jeg hadde fått påvist tidligere. Hun var ærlig og sa at det var en viss sannsynlighet for dette. Under undersøkelsen fikk hun meg til å slappe godt av og hun hun tok seg til til å se på ultralydbildene og forklare for meg hva det var hun så på skjermen, og med dette sa hun at jeg trolig neppe var steril. Hun tok virkelig mine bekymringer på alvor og jeg følte meg god ivaretatt og hun lyttet ordentlig på det jeg hadde å si.

Jeg hadde også mange ting jeg lurte på, og jeg følte ikke at noen spørsmål var dumme med henne, eller at hun ikke gadd å høre på. Hun er rett og slett den mest omsorsfulle, varme og forståelsesfulle gynekologen jeg har gått til. Andbefales på det varmeste.