Anita Steinbakk
Kvinne, 57 år
Dyktig og empatisk gynekolog som gjør undersøkelse skånsomt. Man føler seg sett og tatt på alvor, kommuniserer godt.
Vanskelig kommunikasjon, følte meg ikke tatt på alvor. Lang ventetid. Ubehagelig opplevelse. Ble ikke fulgt opp. Ikke proaktiv. Byttet gynekolog.
Meget lang ventetid på venterommet. Følte ikke jeg ble møtt på en ivaretakende måte, så kommer ikke til å bestille noen ny time her.
Her opplever jeg et svært lite transparent betalingssystem og priser som ikke stemmer overens med det opplyste.
Vanskelig å ha en dialog med eier av dette firmaet.
Lang ventetid før time, sett av minimum 45 min ekstra.
Jeg har vært hos MANGE gynekologer grunnet min diagnose, skeptiker til tusen når det kommer til de. Å komme inn til Anita er en av mine beste opplevelser innen dette feltet, hun lytter, tar seg tid og er forsiktig ved undersøkelse. Jeg sitter med et så godt inntrykk!! Henviser når det er behov og tar ting på alvor. Anita du er helt rå, fortsett den gode jobben du gjør! Hilsen svært takknemlig endo-pasient!
Vis flere...