Anita Steinbakk

Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Tlf: 51 58 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anita Steinbakk er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Utrolig trygg og enkel å snakke med

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Tok seg tid til å snakke, gjorde en grundig undersøkelse av det jeg følte var problemet. Følte jeg ble tatt 100% på alvor. Anbefaler henne på det sterkeste. Ekstra pluss med online booking.

Takknemlig!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Mitt forrige møte med gynekolog var så traumatiserende at jeg denne gangen grudde meg voldsomt. Jeg fortalte Anita kort om hvordan jeg ble behandlet av forrige lege, og ble møtt med forståelse og omsorg. Undersøkelsen ble hos Anita gjort svært profesjonelt, og på tross av tre-fire nærsyncoper følte jeg meg trygg og ivaretatt gjennom hele seansen. Jeg bor egentlig i Oslo, men kan finne på å reise til Stavanger om to år for neste kontroll. Fantastisk takknemlig for en god erfaring. Denne legen er svært omsorgsfull, interessert og profesjonell i sitt arbeid.

For en service!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Veldig fornøyd etter besøk hos Anita. Hun praktiserer det de fleste fastleger mangler service, gikk ut fra timen med følelsen av at hun tar det lille steget ekstra for å hjelpe deg.
Anbefaler på det sterkeste!!

Skjønneste legen!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Var hos Anita Steinbakk igår, jeg var redd, jeg var ubekvem og hadde grudd meg for legetimen...

Det gikk over med en gang jeg kom inn på kontoret. Anita Steinbakk var tryggheten selv, mild, hadde humor (viktig for meg) forsiktig under undersøkelsen og etter mitt hode superflink og grundig.

Kommer ikke til å grue meg for dette igjen!

Hun er best

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Siden første gang jeg var hos Anita er jeg fornøyd, od det er mange år siden .Hun tar seg alltid tid og er veldig forsiktig. Hun er engagiert og flinke.

Ikke tatt på alvor

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Ble ikke tatt på alvor av Steinbakk og prisen var ikke verdt behandlingen jeg fikk, eller da ikke fikk.

Kunne ikke vært bedre

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg var hos Anita til min første undersøkelse og var veldig nervøs. Hun fikk meg til å slappe av umiddelbart, var veldig hyggelig og varm, og selve undersøkelsen var så effektiv og problemfri som det går ann. Jeg har hørt mange skrekk-historier fra venninner om hvordan det er å gå til GU, men dette var mer som en tur dagligvarebutikken. Ingen ubehag på noe vis og en vennlig og beroligende opplevelse. Anita er totalt proffesjonell i det hun driver meg og god til å kommunisere. Jeg har anbefalt henne til alle mine venner.

Lurt

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Fikk brev for 1mnd siden av klinikken i Haugesund at jeg måtte bestille time hos gynekolog. Fekk liste med private og offentlige tilbydere. Gikk på siden til en offentlig; http://www.stavanger-gynekologi.no/

Ingen info om at det var en privat jeg hadde bestilt time hos. Normalt kr 400. Jeg måtte betale 1200. For 5 min.

Føler meg lurt. De gidder ikke informere om dette.

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Anita Steinbakk er en dyktig gynekolog som pasienten blir fort trygg på. Hun er veldig blid og flink til å lytte. Hun er faglig veldig dyktig. Anbefaler henne til alle.

Meget dyktig

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Legen har en høy grad av empati, tar grundig undersøkelse , alle nødvendige prøver og bruker god tid.

Kan ikke noe

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Tar ikke hastesaker, dårlig kommunikasjon, anbefaler privat lege for å få mer penger. Hele opplegget virker inkompetent og tiltak anbefales. Kommunikasjons evne og fleksibilitet er mangelfull og dette går ut over pasienten.

Forståelsefull og en god lege

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Fikk fort time, kom rett inn når jeg kom. Kort vente tid. Kan koste noe mere en andre men vil se de var vært kronene. Flink til å lytte og forklare hva du lurer på. Anbefalt på det høyeste!

Trygg, dyktig og hyggelig!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Har vært hos litt ulike gynekologer/leger de siste årene, og Anita Steinbakk er definitivt den som har fått meg til å føle meg mest ivaretatt. Hun fremstår rolig, snill og trygg i jobben sin. Hun er god til og lytte og er ikke hardhendt, som er egenskaper jeg setter høyt hos en gynekolog. Hun er også veldig behjelpelig dersom du skulle trenge hjelp raskt. Det er lett og komme igjennom på tlf og en kan booke tid på nettet. Det koster litt ekstra å gå til henne, da hun er privatpraktiserende, men det er så absolutt verdt de ekstra kronene!

Imøtekommende og dyktig gynekolog med "selvbetjent" timeliste på nett.

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Utenfor offentlige refusjonsordning, men med ok pris. Konsultasjon og god oppfølging på bakgrunn av det en forespør. Behagelig undersøkelse og "private" undersøkelsesrom som er godt utstyrt. Ekstra pluss for hyggelig resepsjonist.