Anita Steinbakk

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Skjønneste legen!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Var hos Anita Steinbakk igår, jeg var redd, jeg var ubekvem og hadde grudd meg for legetimen...

Det gikk over med en gang jeg kom inn på kontoret. Anita Steinbakk var tryggheten selv, mild, hadde humor (viktig for meg) forsiktig under undersøkelsen og etter mitt hode superflink og grundig.

Kommer ikke til å grue meg for dette igjen!

Hun er best

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Siden første gang jeg var hos Anita er jeg fornøyd, od det er mange år siden .Hun tar seg alltid tid og er veldig forsiktig. Hun er engagiert og flinke.

Ikke tatt på alvor

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Ble ikke tatt på alvor av Steinbakk og prisen var ikke verdt behandlingen jeg fikk, eller da ikke fikk.

Kunne ikke vært bedre

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg var hos Anita til min første undersøkelse og var veldig nervøs. Hun fikk meg til å slappe av umiddelbart, var veldig hyggelig og varm, og selve undersøkelsen var så effektiv og problemfri som det går ann. Jeg har hørt mange skrekk-historier fra venninner om hvordan det er å gå til GU, men dette var mer som en tur dagligvarebutikken. Ingen ubehag på noe vis og en vennlig og beroligende opplevelse. Anita er totalt proffesjonell i det hun driver meg og god til å kommunisere. Jeg har anbefalt henne til alle mine venner.

Lurt

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Fikk brev for 1mnd siden av klinikken i Haugesund at jeg måtte bestille time hos gynekolog. Fekk liste med private og offentlige tilbydere. Gikk på siden til en offentlig; http://www.stavanger-gynekologi.no/

Ingen info om at det var en privat jeg hadde bestilt time hos. Normalt kr 400. Jeg måtte betale 1200. For 5 min.

Føler meg lurt. De gidder ikke informere om dette.