Anita Steinbakk

Stavanger-Gynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Stavanger-Gynekologene Telefonnummer51 30 30 3551 30 30 ...
St. Olavs gate 2 4005 Stavanger
Anita Steinbakk er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Fantastisk dame som tar deg på alvor

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg har vært hos MANGE gynekologer grunnet min diagnose, skeptiker til tusen når det kommer til de. Å komme inn til Anita er en av mine beste opplevelser innen dette feltet, hun lytter, tar seg tid og er forsiktig ved undersøkelse. Jeg sitter med et så godt inntrykk!! Henviser når det er behov og tar ting på alvor. Anita du er helt rå, fortsett den gode jobben du gjør! Hilsen svært takknemlig endo-pasient!

Kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Anita tar godt vare på pasientene sine, gir god oppfølging og er veldig flink til å utføre undersøkelser/inngrep hvor hun tar seg god tid å imøtekomme dine behov.

Fantastisk opplevelse

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Dette er den dyktigste gynekologen jeg har vært hos. Anbefaler henne på det sterkeste. Hjertevarm, brukte god tid til forklaring, fortåelsesfull, kunnskapsrik..Ja, kunne ramset opp så mangt.

Beste gynekologen i stavanger

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Fantastisk gynekolog. Trygg, empatisk, kunnskapsrik, hyggelig. Forklarer, lytter, og er lett på hånden så undersøkelse og behandling er minst mulig smertefullt. Anbefales.

Trygg og imøtekommende

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Hyggelig, blid og faglig dyktig lege. Hun er snill og imøtekommende og gjør at en føler seg trygg og ivaretatt. Hun sjekker alt grundig og er rask å gi tilbakemelding om prøvesvar.