Anita Steinbakk

Stavanger Gynekologi
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Anita Steinbakk er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Utrolig trygg og enkel å snakke med

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Tok seg tid til å snakke, gjorde en grundig undersøkelse av det jeg følte var problemet. Følte jeg ble tatt 100% på alvor. Anbefaler henne på det sterkeste. Ekstra pluss med online booking.

Takknemlig!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Mitt forrige møte med gynekolog var så traumatiserende at jeg denne gangen grudde meg voldsomt. Jeg fortalte Anita kort om hvordan jeg ble behandlet av forrige lege, og ble møtt med forståelse og omsorg. Undersøkelsen ble hos Anita gjort svært profesjonelt, og på tross av tre-fire nærsyncoper følte jeg meg trygg og ivaretatt gjennom hele seansen. Jeg bor egentlig i Oslo, men kan finne på å reise til Stavanger om to år for neste kontroll. Fantastisk takknemlig for en god erfaring. Denne legen er svært omsorgsfull, interessert og profesjonell i sitt arbeid.

For en service!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Veldig fornøyd etter besøk hos Anita. Hun praktiserer det de fleste fastleger mangler service, gikk ut fra timen med følelsen av at hun tar det lille steget ekstra for å hjelpe deg.
Anbefaler på det sterkeste!!

Skjønneste legen!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Var hos Anita Steinbakk igår, jeg var redd, jeg var ubekvem og hadde grudd meg for legetimen...

Det gikk over med en gang jeg kom inn på kontoret. Anita Steinbakk var tryggheten selv, mild, hadde humor (viktig for meg) forsiktig under undersøkelsen og etter mitt hode superflink og grundig.

Kommer ikke til å grue meg for dette igjen!

Hun er best

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Siden første gang jeg var hos Anita er jeg fornøyd, od det er mange år siden .Hun tar seg alltid tid og er veldig forsiktig. Hun er engagiert og flinke.