Anita Steinbakk

Stavanger Gynekologi

• Fødselshjelp og kvinnesykdom.
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

2000

Stavanger Gynekologi Telefonnummer51 58 23 0051 58 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Anita Steinbakk er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Fantastisk lege!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Rolig å behagelig, god tid hadde hun, å flink å forklare underveis! Undersøkelsen gikk heilt fint, å hun henviste meg videre til operasjon!
Tusen takk for hjelpen!

Veldig fornøyd

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Anita er en veldig rolig og støttende dame som gir et godt inntrykk av trygghet og kunnskap. Kan definitivt anbefale henne til alle!

omsorgsfull og varm

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg var veldig bekymret for om jeg kunne være steril på grunn av en livmorhalsbetennelse jeg hadde fått påvist tidligere. Hun var ærlig og sa at det var en viss sannsynlighet for dette. Under undersøkelsen fikk hun meg til å slappe godt av og hun hun tok seg til til å se på ultralydbildene og forklare for meg hva det var hun så på skjermen, og med dette sa hun at jeg trolig neppe var steril. Hun tok virkelig mine bekymringer på alvor og jeg følte meg god ivaretatt og hun lyttet ordentlig på det jeg hadde å si.

Jeg hadde også mange ting jeg lurte på, og jeg følte ikke at noen spørsmål var dumme med henne, eller at hun ikke gadd å høre på. Hun er rett og slett den mest omsorsfulle, varme og forståelsesfulle gynekologen jeg har gått til. Andbefales på det varmeste.

Utrolig trygg og enkel å snakke med

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Tok seg tid til å snakke, gjorde en grundig undersøkelse av det jeg følte var problemet. Følte jeg ble tatt 100% på alvor. Anbefaler henne på det sterkeste. Ekstra pluss med online booking.

Takknemlig!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Mitt forrige møte med gynekolog var så traumatiserende at jeg denne gangen grudde meg voldsomt. Jeg fortalte Anita kort om hvordan jeg ble behandlet av forrige lege, og ble møtt med forståelse og omsorg. Undersøkelsen ble hos Anita gjort svært profesjonelt, og på tross av tre-fire nærsyncoper følte jeg meg trygg og ivaretatt gjennom hele seansen. Jeg bor egentlig i Oslo, men kan finne på å reise til Stavanger om to år for neste kontroll. Fantastisk takknemlig for en god erfaring. Denne legen er svært omsorgsfull, interessert og profesjonell i sitt arbeid.