Anita Steinbakk

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Stavanger-Gynekologene Telefonnummer51 30 30 3551 30 30 ...
St. Olavs gate 2 4005 Stavanger
Anita Steinbakk er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Arrogant,hoven,og lite faglig dyktig

HJeg har vært hos Steinbakk 2 ganger
.Begge gangene ga hun inntrykk av at hun ikke skjønte hvorfor jeg i det hele tatt oppsøkte henne ,til tross for jeg ga utrykk for smerter ,følelse av trykk i underlivet osv.
Hun er sarkastisk,og jeg har inntrykk av at hun har bestemt seg før du er kommet til timen om en feiler noe,eller ikke .
Så jeg vil råde pasienter som har smerter ,og andre grunner til at en bekymrer seg for om det
noe alvorlig .om å oppsøke ny gynekolog for en second opinion.
Jeg synes også prisen jeg betalte var dyr,til tross for at jeg hadde henvisning fra lege.

Behandler gir uttrykke ikke trygghet

Klinikk: Stavanger-Gynekologene Skrevet

Man dømmes når man kommer inn til behandler, lege måler deg opp og ned,mer enn å høre hva problemet går i. Overlegen og arrogant holdning, man får ingen støtte rundt det som blir fortalt. Dårlig oppfølging etter behandling, ingen informasjon om hva som er gjort eller hva man skal gjøre om man er usikker på om ting er som forventet. Normalt får man en oppfølgingstime for å sjekke hvordan ting går, det gjør man ikke her. Ville gått til andre behandlere enn henne

Trygg og imøtekommende

Klinikk: Stavanger-Gynekologene Skrevet

Dyktig og empatisk gynekolog som gjør undersøkelse skånsomt. Man føler seg sett og tatt på alvor, kommuniserer godt.

Følte meg ikke ivaretatt

Klinikk: Stavanger-Gynekologene Skrevet

Vanskelig kommunikasjon, følte meg ikke tatt på alvor. Lang ventetid. Ubehagelig opplevelse. Ble ikke fulgt opp. Ikke proaktiv. Byttet gynekolog.

Mindre positiv opplevelse

Klinikk: Stavanger-Gynekologene Skrevet

Meget lang ventetid på venterommet. Følte ikke jeg ble møtt på en ivaretakende måte, så kommer ikke til å bestille noen ny time her.