Anita Steinbakk

Stavanger-Gynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Stavanger-Gynekologene Telefonnummer51 30 30 3551 30 30 ...
St. Olavs gate 2 4005 Stavanger
Anita Steinbakk er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Anita Steinbakk

Kan ikke noe

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Tar ikke hastesaker, dårlig kommunikasjon, anbefaler privat lege for å få mer penger. Hele opplegget virker inkompetent og tiltak anbefales. Kommunikasjons evne og fleksibilitet er mangelfull og dette går ut over pasienten.

Forståelsefull og en god lege

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Fikk fort time, kom rett inn når jeg kom. Kort vente tid. Kan koste noe mere en andre men vil se de var vært kronene. Flink til å lytte og forklare hva du lurer på. Anbefalt på det høyeste!

Trygg, dyktig og hyggelig!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Har vært hos litt ulike gynekologer/leger de siste årene, og Anita Steinbakk er definitivt den som har fått meg til å føle meg mest ivaretatt. Hun fremstår rolig, snill og trygg i jobben sin. Hun er god til og lytte og er ikke hardhendt, som er egenskaper jeg setter høyt hos en gynekolog. Hun er også veldig behjelpelig dersom du skulle trenge hjelp raskt. Det er lett og komme igjennom på tlf og en kan booke tid på nettet. Det koster litt ekstra å gå til henne, da hun er privatpraktiserende, men det er så absolutt verdt de ekstra kronene!

Imøtekommende og dyktig gynekolog med "selvbetjent" timeliste på nett.

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Utenfor offentlige refusjonsordning, men med ok pris. Konsultasjon og god oppfølging på bakgrunn av det en forespør. Behagelig undersøkelse og "private" undersøkelsesrom som er godt utstyrt. Ekstra pluss for hyggelig resepsjonist.