Solveig Tingulstad

Solveig Tingulstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Solveig Tingulstad

Meget faglig dyktig lege

Klinikk: Medicus AS Skrevet

En meget faglig dyktig lege. Jeg har gjennom alle år jeg har vært hennes pasient opplevd å bli meget godt fulgt opp og behandlet. Det må også nevnes at hun har et særdeles behagelig vesen, og en måte å kommunisere med pasienten på preget av omsorg. Dette tilsammen bidrar til at jeg føler meg trygg i både lege-pasientrelasjonen, samt trygg på de råd og vurderinger denne legen gir og formidler.

Utrolig dyktig gynokolog

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Utrolig flink å behagelig lege,forklarer før,underveis og etter Undersøkelse👍Veldig behjelpelig med ting jeg lurte på om hun kunne ordne for meg også.Anbefaler flere til å ta undersøkelse hos henne😃

Den beste legen

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Trivelig venterom,godt mottatt,kjempefin lege,som ser deg som person også.😊Kjempeflink😃Kommer tilbake hit når det er behov for det😊Ha en fin dag😊

En god lytter med masse erfaring

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har vært hos Solveig ved flere anledninger. Hun stiller gode spørsmål, lytter og har åpenbart masse erfaring. Den ene gangen jeg kom dit, var det akutt med mye smerte. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Svar og løsning på hva som var galt fikk jeg også. Jeg vil absolutt oppsøke Solveig neste gang jeg har behov.

Fantastisk dyktig faglig

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Veldig dyktig dame. Har mange ganger lagt mitt livi hennes hender, og hun imponerer gang på gang. Kan virkelig anbefales!