Profilbilde av gynekolog Solveig Tingulstad

Solveig Tingulstad

Profilbilde av gynekolog Solveig Tingulstad
Gynekolog

Om

Solveig jobber som gynekolog ved Medicus sin klinikk i Trondheim. Her tilbyr hun polikliniske konsultasjoner til kvinner med alle typer gynekologiske problemstillinger.

Solveig er tidligere overlege ved Kvinneklinikken, St.Olavs Hospital og førsteamanuensis ved NTNU. Hun har mange år med klinisk erfaring innen generell gynekologi, overgangsalder problematikk, og spesielt gynekologisk kreft.

I tillegg har hun drevet forskningsvirksomhet; hun har doktorgrad innen eggstokk kreft og har bla. ledet globalt forskningsarbeid om livmorhalskreft.

Solveig tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1983)

Siste vurderinger av Solveig Tingulstad

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Fikk time mindre enn 24 timer etter jeg ringte. Solveig oppleves som trygg og gjorde en grundig undersøkelse. Hun stilte mange spørsmål og jeg følte hun oppriktig ville finne ut av mitt problem. Dro derfra med et smil. Kan trygt anbefale Solveig og Medicus. Profesjonelle og flinke folk!

Trygg

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Jeg har sjelden følt meg så godt ivaretatt som jeg gjorde hos Solveig Tingulstad.
Hun gjorde meg trygg, og snakket med meg om hva hun gjorde under hele undersøkelsen.
Legen var også god på videre oppfølging.
Anbefaler henne virkelig!
Og anbefaler også Medicus i sin helhet. Her føler man seg godt ivaretatt fra man kommer inn dørene.

Fantastisk lege!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Hun er alltid hyggelig og imøtekommende når man møter henne. Før selve undersøkelsen tar hun seg alltid tid for å snakke med meg om hva jeg har å fortelle. Forklarer steg for steg hva hun gjør under hele undersøkelsen og spør meg om det går bra. Dette gjør at man føler seg veldig trygg og godt ivaretatt. Etter undersøkelsen setter vi oss alltid ned og hun oppsummerer besøket og evt funn. Hvis jeg har spørsmål får jeg alltid gode svar og råd og føler at hun har svært god erfaring og dyktighet. Følger deg også godt opp. Hvis du skal til din aller første time til gynekolog eller trenger oppfølging anbefaler jeg Solveig på det sterkeste!

Meget faglig dyktig lege

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

En meget faglig dyktig lege. Jeg har gjennom alle år jeg har vært hennes pasient opplevd å bli meget godt fulgt opp og behandlet. Det må også nevnes at hun har et særdeles behagelig vesen, og en måte å kommunisere med pasienten på preget av omsorg. Dette tilsammen bidrar til at jeg føler meg trygg i både lege-pasientrelasjonen, samt trygg på de råd og vurderinger denne legen gir og formidler.

Utrolig dyktig gynokolog

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Utrolig flink å behagelig lege,forklarer før,underveis og etter Undersøkelse👍Veldig behjelpelig med ting jeg lurte på om hun kunne ordne for meg også.Anbefaler flere til å ta undersøkelse hos henne😃