Solveig Tingulstad

Beddingen 8 7014 Trondheim

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Solveig Tingulstad

En god lytter med masse erfaring

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har vært hos Solveig ved flere anledninger. Hun stiller gode spørsmål, lytter og har åpenbart masse erfaring. Den ene gangen jeg kom dit, var det akutt med mye smerte. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Svar og løsning på hva som var galt fikk jeg også. Jeg vil absolutt oppsøke Solveig neste gang jeg har behov.

Fantastisk dyktig faglig

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Veldig dyktig dame. Har mange ganger lagt mitt livi hennes hender, og hun imponerer gang på gang. Kan virkelig anbefales!

Helt ærlig..

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Den verste gynekologen jeg har vært borte i noen gang, for å være helt ærlig og si det som det er. Hun hadde med seg en egen assistent under undersøkelsen. Jeg var ukomfortabel med det, og assistenten bidro ikke med særlig annet enn å stå der å glane. Tingulstad svart skarpt tilbake at det var prosedyre der, at assistenten skulle være med. Jeg tok en biopsi, og da jeg reiste meg litt opp fra stolen, fikk jeg se at hun hadde tatt ut en ganske stor bit som hun holdt opp med en slags pinsett (det er ikke nødvendig å kutte så mye, de andre gynekologene jeg gikk til for oppfølging kuttet mye mindre). Jeg var redd og det gjorde vondt. Opplevde henne som kald og mutt. Anbefaler andre å holde seg langt unna denne gynekologen. Det var første og siste gang jeg gikk til henne.