Åsle-Marit Ullern

Åsle-Marit Ullern er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Åsle-Marit Ullern

Kjølig

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Fremstår uempatisk ved at hun er ordknapp, mimikkløs og brå. Viser lite forståelse for at gynekologisk undersøkelse kan være vondt. Men er effektiv. Personalet i skranken var også lite imøtekommende og det hele var en noe ubehagelig opplevelse.

Kjempe bra time

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Veldig fornøyd med timen min hos henne. Kunnskapsrik og imøtekommende ved spørsmål. Står mye stygt her som jeg ikke kjenner igjen fra min time ihjaffall. Bare positivt fra meg!

KALD OG UEMPATISK!

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Verste gynekologen jeg har vært borti, følte hun ikke hørte på meg. Selve ultralyden tok i underkant av 1 min, har aldri opplevd sånn type stress før. Hun forklarte ingenting og svarte kaldt på spørsmål jeg stilte. Føler ikke at hun hørte på meg eller ga meg noe beroligende svar. Ikke alle kan jobbe med mennesker og Åsle-Marit er en av dem. Hold deg unna!! finnes så mange andre empatisk og dyktige gynekologer i Oslo som er verdt pengene.

Kort, konkret og lite medmenneskelig

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Hun fattet seg med korthet, en fin måte i skrive at jeg oppfattet henne som frekk, liten grad av lyttende.
Lite tilpasningsdyktig i forhold til meg som kanskje tilhører en annen pasientgruppe en hun er vant med.
Jeg ble ikke betrygget på noen måte.

Flink!

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Hun var flink, effektiv og fremsto faglig dyktig. Ingenting å utsette på henne eller timen. Ble i forkant skremt av andre vurderinger, men det hele var smertefritt og hun var flink til å kommunisere og lytte til det jeg hadde å si!