Åsle-Marit Ullern

Åsle-Marit Ullern er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Åsle-Marit Ullern

Kald, uinteressert og

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Hun gir lite informasjon, har dårlige kommunikasjonsferdigheter og har hånlige kommentarer og latter. Hun fikk meg til å føle meg veldig utrygg. Jeg gråt mens hun utførte gynekologisk undersøkelse med ultralyd men hun spurte meg ikke hvordan jeg hadde det. Hun gjør ingenting for å øke pasientenes helsekompetanse, eller for å få pasienter til å føle seg ivaretatt og velkommen. Skal aldri tilbake.

Kald og uinteressert

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Hadde gynekologtime, og mye spørsmål. Følte jeg ikke ble forstått eller møtt. Hun var veldig kald og uinteressert. Anbefaler henne ikke

Gynekolog Åsle

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg opplevde Åsle lyttende, effektiv og dyktig.
Jeg leser at noen opplevde henne brysk, men jeg tolket henne som effektiv og det kan kanskje føles avvisende for noen. For meg var det positivt at hun var så effektiv, det viser at hun vet hva hun skal gjøre sim igjen gir meg en trygghet!

Best gynecologist in Oslo

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

She cares about her patients and she listens to them. After 2 1/2 years suffering with endometriosis she was the doctor who finally suggested me a diagnosis. I followed a hormonal treatment that highly improved my life quality. After 3 months with the hormonal treatment I got my diagnosis and she even got some time the day after our appointment to be able to give me the following treatment on time, so I wouldn’t need to wait for my fastlege.

Ikke imøtekommende

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Gynekologen er sikkert veldig dyktig faglig, men hun var ikke spesielt hyggelig. Oppførte seg nesten som en robot, som førte til at jeg ikke var like komfortabel som jeg har vært hos andre gynekologer. Man er på sitt mest sårbare der man sitter med buksene nede. Hvis du trenger å snakke med noen med empati anbefaler jeg at du oppsøker en annen lege.