Åsle-Marit Ullern

Tlf: 02359

Siste vurderinger av Åsle-Marit Ullern

Forferdelig!

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Besøket hos Ullern er det mest forferdelige møte jeg har hatt med helsevesenet noen gang! Hun var avvisende, hardhendt, lite lyttende og tok svært lite hensyn til at jeg ga uttrykk for at forrige gynekologbesøk hadde vært veldig smertefult og at jeg opplevde smerter under dette besøket. Hun synes jeg "maset" når jeg etterspurte lokalbedøvelse, hun var ikke interessert i å vente til lokalbedøvelsen startet, hun gjorde ingen forsøk på å være mer forsiktig eller roligere når jeg ga tydelig uttrykk for at jeg hadde veldig vondt. Etter behandlingen hadde jeg store smerter og besvimte, men noen omsorg, støtte eller hjelp var bare å glemme fra hennes side. Hun var mest opptatt av at jeg lå på benken i rommet hun skulle ha neste pasient i. Dette til tross for at jeg ikke var ved full bevissthet en gang. Jeg ble trillet gråtende i rullestol ut av behandlingsrommet hennes. Jeg ville anbefalt alle å holde seg langt, langt unna!

Beste gyn jeg har vært hos

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg gikk til Åsle-Marit Ullern da jeg venter mitt første barn, og hun har fulgt meg opp siden. Flott dame, som ikke går rundt grøten, men har stor medfølelse med pasienter. Hun kan for noen virke litt brysk, men jeg liker en som er direkte, hjelper meg kjapt og effektivt, samtidig som hun har empati. Skånsom under undersøkelsene, og man føler man blir godt ivaretatt.

super lege

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Var hos dr Ullern for første gang i dag. Var veldig nervøs før jeg kom dit. Hun var behagelig, dyktig og lydhør. Gikk ut derfra med en god ro og trygghet!! Anbefales på det sterkeste.

Kunne ikke vært bedre!

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Meget profesjonell og kompetent.
Lett tilgjengelig når man først har kommet inn på pasientlisten.
Homovennlig.
Medmenneske!
Utrolig glad hun stod ved min side når vi holdt på med våre forsøk på å få barn.
Har blitt og vil fortsatt bli anbefalt på det sterkeste!

Rolig, behagelig, lyttende og forklarende

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Etter mange år så jeg meg nødt til å finne en ny gynekolog, og valget falt på dr. Ullern. Jeg sendte rek. pr e-post og fikk time når jeg ønsket, ca 2 måneder fram i tid. Hun ga et godt inntrykk fra vi møtte hverandre. Hun lyttet på hva jeg hadde å si og forklarte underveis i undersøkelsen. Hun er en rolig og behagelig lege som jeg gjerne anbefaler andre å bruke.