Åsle-Marit Ullern

Åsle-Marit Ullern er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Åsle-Marit Ullern

Meget kompetent

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Ullern har hjulpet meg med ulike utfordringer. Hun er tydelig dyktig i sitt felt. Jeg får innsikt i egen helse og har full tillit til Åsle Marit Ullern.

Styr unna

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Var hos Åsle M Ullern i forbindelse med smerter i underlivet etter fødsel. En kald og uhyggelig dame

Lyttende og proff

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Gått til Dr.Ullern i mange år og veldig fornøyd! Hun er lyttende,lett å snakke med og virker veldig proff. Anbefales på det varmeste!!

Velg en annen

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Tok meg ikke seriøst. Bagatelliserte mine opplevelser og mente jeg måtte forvente slike endringer med kroppen. Presenterte overgangsalder med depresjon, nedsatt sexlyst, nattesvette og mer til. Her er det bare å glede seg…
Beste oppfordring var å forvente endringer og ikke ha helseangst.

Utrolig dyktig

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Var litt redd i forkant, etter å ha lest tidligere vurderinger, men det var det ingen grunn til. Har vært hos henne to ganger på kort tid nå, og min opplevelse er utelukkende positiv. Hun er ikke den mest «sprudlende» personen, noe som kanskje er grunnen til at noen har opplevd henne som kald. Min oppfattelse er at hun veldig flink i jobben sin, fokusert og samtidig effektiv på en måte som gjør at du føler deg godt ivaretatt og forstått. Helt smertefritt. Skal absolutt tilbake hit neste gang jeg har behov for hjelp!