BestHelse Nordstrand

Telefonnummer0235902359 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

En av norges beste ønh kirurger

Lege: Arild Danielsen Skrevet

Behagelig, dyktig og meget hyggelig. Han opererte min nese. Han forklarte godt med røntgen i forkant.
En av Norges beste ønh kirurger. Anbefales !

Trygg, flink til å forklare

Lege: Arild Danielsen Skrevet

Arild Danielsen er veldig flink med pasientene. Han forklarer på en måte så man forstår ham. Virker oppriktig interessert og tar seg god tid. Han er forsiktig ved undersøkelsene. Anbefaler ham på det varmeste!

Dyktig, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Kjempeopplevelse å bruke Åsle Marit.

Som andre nevner kan hun virke noe brysk, og "i overkant effektiv", men er ekstremt dyktig og heller direkte.

Hun går ikke rundt grøten, og sier ting som det er!

Litt for rask til å konkludere

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Min datter var svært syk da vi kom til Bente. Jeg hadde en teori på hva dette kunne være, men ble avfeid. Som følge av dette tok det lang tid og mye smerte før endelig diagnose forelå. Det viste seg at jeg som mor hadde rett. Hun kan med fordel ta seg bedre tid, og se helheten bedre.

Fantastisk gynekolog!

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har, grunnet flytting, vært hos flere gynekologer opp gjennom årene. Aldri har jeg fått bedre oppfølging og god informasjon som hos Kirschner. Har heller aldri opplevd han som «hardhendt» som noen beskriver det. Han har en lun og beroligende væremåte, og er full av humor. (Jeg er nordlending, kanskje forstår jeg hans humor bedre...) Har heller aldri opplevd noen som er så genuint opptatt av hvordan jeg har det med min mann osv. Det er en som skriver her at «du vil ikke bli hørt», det er en subjektiv konklusjon som jeg ikke stiller meg bak. Jeg anbefaler Kirschner på det varmeste!!