BestHelse Nordstrand

Kongsveien 104 1177 Oslo
Tlf: 02359 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Litt for rask til å konkludere

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Min datter var svært syk da vi kom til Bente. Jeg hadde en teori på hva dette kunne være, men ble avfeid. Som følge av dette tok det lang tid og mye smerte før endelig diagnose forelå. Det viste seg at jeg som mor hadde rett. Hun kan med fordel ta seg bedre tid, og se helheten bedre.

Fantastisk gynekolog!

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har, grunnet flytting, vært hos flere gynekologer opp gjennom årene. Aldri har jeg fått bedre oppfølging og god informasjon som hos Kirschner. Har heller aldri opplevd han som «hardhendt» som noen beskriver det. Han har en lun og beroligende væremåte, og er full av humor. (Jeg er nordlending, kanskje forstår jeg hans humor bedre...) Har heller aldri opplevd noen som er så genuint opptatt av hvordan jeg har det med min mann osv. Det er en som skriver her at «du vil ikke bli hørt», det er en subjektiv konklusjon som jeg ikke stiller meg bak. Jeg anbefaler Kirschner på det varmeste!!

Hyggelig og flink

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Var hos ham i dag og oppfatter han som en vennlig og flink lege. Han hørte på hva som var problemet og gjorde undersøkelser etter dette. Han var skånsom i undersøkelsen og fortalte hele tiden hva han gjorde. Tok seg god tid etterpå til å snakke om videre forløp.

Nedverdigende og hengt ut.

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har ingenting til overs for Rolf, for meg kom han opp som nedverdigende og beskyldene.

Følte meg hengt ut og nesten mobbet, hele livet mitt ble det satt spørsmål med - som om jeg måtte forsvare meg for noe. Ingen hjelp å få, bare setninger om at jeg måtte skjerpe meg. Lite hyggelig og hardhent, noe som ikke er bra for pasienter som meg med vestibulitt og vaginisme. Heller ikke så fint å bli kalt invalid eller funksjonshemmet.

Styr unna han her... Du kommer ikke til å bli hørt.

Kompetanse

Lege: Anne Frostad Skrevet

Trygg, sterk og klar. Gir seg ikke før oppnådd resultat. Greide å finne tid, og var rask. Flink til å følge opp