BestHelse Nordstrand

Kongsveien 104 1177 Oslo
Tlf: 02359 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Nedverdigende og hengt ut.

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har ingenting til overs for Rolf, for meg kom han opp som nedverdigende og beskyldene.

Følte meg hengt ut og nesten mobbet, hele livet mitt ble det satt spørsmål med - som om jeg måtte forsvare meg for noe. Ingen hjelp å få, bare setninger om at jeg måtte skjerpe meg. Lite hyggelig og hardhent, noe som ikke er bra for pasienter som meg med vestibulitt og vaginisme. Heller ikke så fint å bli kalt invalid eller funksjonshemmet.

Styr unna han her... Du kommer ikke til å bli hørt.

Kompetanse

Lege: Anne Frostad Skrevet

Trygg, sterk og klar. Gir seg ikke før oppnådd resultat. Greide å finne tid, og var rask. Flink til å følge opp

MEGET PROFF

Lege: Anne Frostad Skrevet

Absolutt den beste Legen jeg har vært hos, og det er mange,,,, Tok seg goooood tid og forklarte MEGET godt, videresendte meg omgående til utredning Ullevål. noe ikke fast legen klarte" kan anbefales på det beste.

Meget dyktig lege

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

En meget dyktig lege som tar deg på alvor og svært kunnskapsrik. Kan kanskje virke litt brysk, men er alt annet enn det ved første møte. Kan anbefales på det varmeste.

Utrolig dyktig og trygg lege.

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Utrolig lege ! Virker litt brysk men er helt motsatt av første inntrykket.
Hun viste fra før at jeg var nervøs og utførte undersøkelsen raskt og effektivt. Hun fjernet en syste uten at jeg merket noe til det.
Utrolig dyktig, flink og trygg lege.
Vondt ja, men alt gikk så fort og det var over på et blunk.
Fikk tilbake melding på SMS vedr prøvene.
Kan anbefale henne...

Verdens beste gynokolog

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har gått til Kirschner i 30 år, fra førstemann ble født, hvor han jobbet på Ullevål sykehus, og senere på Rikshospitalet, jeg har vært på privatpraksisen hans i Oslo sentrum og Best helse Nordstrand. Han er en lege som lytter til deg og ikke redd for å stille spørsmål om hvordan det går både med deg og samliv(han er tross alt gynokolog). Vi er tre generasjoner som går der, mor datter og mormor, fantastisk lege :)

Forferdelig!

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Besøket hos Ullern er det mest forferdelige møte jeg har hatt med helsevesenet noen gang! Hun var avvisende, hardhendt, lite lyttende og tok svært lite hensyn til at jeg ga uttrykk for at forrige gynekologbesøk hadde vært veldig smertefult og at jeg opplevde smerter under dette besøket. Hun synes jeg "maset" når jeg etterspurte lokalbedøvelse, hun var ikke interessert i å vente til lokalbedøvelsen startet, hun gjorde ingen forsøk på å være mer forsiktig eller roligere når jeg ga tydelig uttrykk for at jeg hadde veldig vondt. Etter behandlingen hadde jeg store smerter og besvimte, men noen omsorg, støtte eller hjelp var bare å glemme fra hennes side. Hun var mest opptatt av at jeg lå på benken i rommet hun skulle ha neste pasient i. Dette til tross for at jeg ikke var ved full bevissthet en gang. Jeg ble trillet gråtende i rullestol ut av behandlingsrommet hennes. Jeg ville anbefalt alle å holde seg langt, langt unna!

Super lege

Lege: Anne Frostad Skrevet

Hun er en dyktig og flink lege. Kan virke litt streng første gang du møter henne, men når du blir kjent med henne er hun helt super. Hun sender deg videre dersom det er noe hun ikke kan. Følger deg opp på en flott måte og du er i de beste hender hvis noe er virkelig galt. Dersom du lurer på noe, tar hun seg tid til å høre på deg, selv om du egentlig var ferdig med timen din. Jeg kan anbefale henne på det aller varmeste.

Utrolig flink lege

Lege: Arild Danielsen Skrevet

Tar godt vare på pasienten. Er veldig flink til å kommunisere, tar seg god tid til å forklare hele tiden! Beste legen jeg har vært hos

Uhøflig, hardhendt, noe brysk

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg trengte en rask time hos gynekolog og fikk time hos Kirschner, måtte gå med på time hos han da gynekologen jeg vanligvis går til hadde lang venteliste. Jeg synes han var lite respektfull, både i behandlingen av underlivet mitt og i spørsmålene han stilte meg. Han var hardhendt og undersøkelsen var derfor noe smertefull og ubehagelig, opplever vanligvis aldri noen form for ubehag hos min "vanlige" gynekolog.
Jeg syntes han stilte mange spørsmål om mitt privatliv som ikke hadde relevans til mitt problem, og opplevde han som frekk. Jeg skal ikke tilbake til han, venter heller fem måneder hos min faste lege enn å få time på dagen hos han.

Beste gyn jeg har vært hos

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Jeg gikk til Åsle-Marit Ullern da jeg venter mitt første barn, og hun har fulgt meg opp siden. Flott dame, som ikke går rundt grøten, men har stor medfølelse med pasienter. Hun kan for noen virke litt brysk, men jeg liker en som er direkte, hjelper meg kjapt og effektivt, samtidig som hun har empati. Skånsom under undersøkelsene, og man føler man blir godt ivaretatt.

Er trygg når jeg går derfra.

Lege: Håvard Mundal Skrevet

Han forklarer med enkle ord, gjerne i bilder. Han er grundige og gjør meg trygg. Er for det meste presis.kan gjerne ringe opp etter et par år.

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Knut Rikard Lunde Skrevet

Kan jobben sin til fingerspissene.
God service og meget sosial.
Tar seg god til og lytter.
Anbefales.

Ikke å anbefale

Lege: Anne Frostad Skrevet

Dårligste møte med en lege jeg har opplevd, nedlatende og fikk inntrykk av at hun var lite villig til å hjelpe. Styr unna om du har alternativer er mitt råd.

Dyktig lege

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Vi fikk veldig god hjelp av Bente når vi kom med vår datter som hadde hudproblemer. Kan absolutt anbefales andre!

super lege

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Var hos dr Ullern for første gang i dag. Var veldig nervøs før jeg kom dit. Hun var behagelig, dyktig og lydhør. Gikk ut derfra med en god ro og trygghet!! Anbefales på det sterkeste.

Uforskammet og nedlatende

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg ble møtt med null respekt og forståelse. Han hadde dårlid tid, han dro ting helt ut av kontekst og jeg fikk aldri svar på mine spørsmål. Var hardhendt og ignorant ovenfor meg og min kropp. Følte meg omtrent mobbet der jeg satt. Aldri om jeg skal dit igjen!

Bare gode erfaringer gjennom flere år som hans pasient.

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Har vært hans pasient i mange år, siden han hadde praksis i Oslo sentrum. Da han flyttet til Best Helse ble veien dit lang hjemmefra og upraktisk- jeg valgte likevel å forbli hans pasient. En erfaren dyktig og profesjonell lege. Vennlig og empatisk, følger nøye opp og inngir tillit og trygghet. Har i tillegg godt humør, en glemmer rent den litt pinible undersøkelses-situasjonen.

beste barnelegen jeg har vært borte i.

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Hun tar oss på alvor. oppfordrer ikk til noe hysteri men å bruke hue. sunn fornuft.

Mens andre leger har tatt helt av!

alltid vært svært fornøyd med denne legen

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har vært pasient hos denne legen. Har hatt mange underlivsplager med påfølgende kirurgiske inngrep. Har raskt blitt henvist videre og godt fulgt opp.