BestHelse Nordstrand

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Meget dyktig lege

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

En meget dyktig lege som tar deg på alvor og svært kunnskapsrik. Kan kanskje virke litt brysk, men er alt annet enn det ved første møte. Kan anbefales på det varmeste.

Utrolig dyktig og trygg lege.

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Utrolig lege ! Virker litt brysk men er helt motsatt av første inntrykket.
Hun viste fra før at jeg var nervøs og utførte undersøkelsen raskt og effektivt. Hun fjernet en syste uten at jeg merket noe til det.
Utrolig dyktig, flink og trygg lege.
Vondt ja, men alt gikk så fort og det var over på et blunk.
Fikk tilbake melding på SMS vedr prøvene.
Kan anbefale henne...

Verdens beste gynokolog

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har gått til Kirschner i 30 år, fra førstemann ble født, hvor han jobbet på Ullevål sykehus, og senere på Rikshospitalet, jeg har vært på privatpraksisen hans i Oslo sentrum og Best helse Nordstrand. Han er en lege som lytter til deg og ikke redd for å stille spørsmål om hvordan det går både med deg og samliv(han er tross alt gynokolog). Vi er tre generasjoner som går der, mor datter og mormor, fantastisk lege :)

Forferdelig!

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Besøket hos Ullern er det mest forferdelige møte jeg har hatt med helsevesenet noen gang! Hun var avvisende, hardhendt, lite lyttende og tok svært lite hensyn til at jeg ga uttrykk for at forrige gynekologbesøk hadde vært veldig smertefult og at jeg opplevde smerter under dette besøket. Hun synes jeg "maset" når jeg etterspurte lokalbedøvelse, hun var ikke interessert i å vente til lokalbedøvelsen startet, hun gjorde ingen forsøk på å være mer forsiktig eller roligere når jeg ga tydelig uttrykk for at jeg hadde veldig vondt. Etter behandlingen hadde jeg store smerter og besvimte, men noen omsorg, støtte eller hjelp var bare å glemme fra hennes side. Hun var mest opptatt av at jeg lå på benken i rommet hun skulle ha neste pasient i. Dette til tross for at jeg ikke var ved full bevissthet en gang. Jeg ble trillet gråtende i rullestol ut av behandlingsrommet hennes. Jeg ville anbefalt alle å holde seg langt, langt unna!

Super lege

Lege: Anne Frostad Skrevet

Hun er en dyktig og flink lege. Kan virke litt streng første gang du møter henne, men når du blir kjent med henne er hun helt super. Hun sender deg videre dersom det er noe hun ikke kan. Følger deg opp på en flott måte og du er i de beste hender hvis noe er virkelig galt. Dersom du lurer på noe, tar hun seg tid til å høre på deg, selv om du egentlig var ferdig med timen din. Jeg kan anbefale henne på det aller varmeste.