BestHelse Nordstrand

Tlf: 02359 Vis kart

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Kompetanse

Lege: Anne Frostad Skrevet

Trygg, sterk og klar. Gir seg ikke før oppnådd resultat. Greide å finne tid, og var rask. Flink til å følge opp

MEGET PROFF

Lege: Anne Frostad Skrevet

Absolutt den beste Legen jeg har vært hos, og det er mange,,,, Tok seg goooood tid og forklarte MEGET godt, videresendte meg omgående til utredning Ullevål. noe ikke fast legen klarte" kan anbefales på det beste.

Meget dyktig lege

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

En meget dyktig lege som tar deg på alvor og svært kunnskapsrik. Kan kanskje virke litt brysk, men er alt annet enn det ved første møte. Kan anbefales på det varmeste.

Utrolig dyktig og trygg lege.

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Utrolig lege ! Virker litt brysk men er helt motsatt av første inntrykket.
Hun viste fra før at jeg var nervøs og utførte undersøkelsen raskt og effektivt. Hun fjernet en syste uten at jeg merket noe til det.
Utrolig dyktig, flink og trygg lege.
Vondt ja, men alt gikk så fort og det var over på et blunk.
Fikk tilbake melding på SMS vedr prøvene.
Kan anbefale henne...

Verdens beste gynokolog

Lege: Rolf Kirschner Skrevet

Jeg har gått til Kirschner i 30 år, fra førstemann ble født, hvor han jobbet på Ullevål sykehus, og senere på Rikshospitalet, jeg har vært på privatpraksisen hans i Oslo sentrum og Best helse Nordstrand. Han er en lege som lytter til deg og ikke redd for å stille spørsmål om hvordan det går både med deg og samliv(han er tross alt gynokolog). Vi er tre generasjoner som går der, mor datter og mormor, fantastisk lege :)