BestHelse Nordstrand

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Svært dyktig ørelege

Lege: Arild Danielsen Skrevet

En ørelege som er svært dyktig, og undersøkelsen på vårt barn var veldig nøye og rolig. Virket veldig kunnskapsrik, sympatisk og flink med barn. Kan trygt anbefale videre.

Ikke imøtekommende

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Gynekologen er sikkert veldig dyktig faglig, men hun var ikke spesielt hyggelig. Oppførte seg nesten som en robot, som førte til at jeg ikke var like komfortabel som jeg har vært hos andre gynekologer. Man er på sitt mest sårbare der man sitter med buksene nede. Hvis du trenger å snakke med noen med empati anbefaler jeg at du oppsøker en annen lege.

Dyktig gynekolog

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Har vært hos henne 3-4 g i løpet av de siste årene. Hun framstår som svært dyktig og profesjonell. En skvær dame som samtidig har en hyggelig tone og jeg synes hun gir interessant og relevant info underveis. Her er man i de beste hender.

Trygg, behagelig

Lege: Arild Danielsen Skrevet

Veldig god opplevelse å komme til Danielsen, føler meg godt ivaretatt som pasient. Anbefales på det sterkeste

Arrogant og ubehagelig

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Roper navnet høyt fra kontorstolen, avbryter ofte selv om man selv er kort og effektiv i samtalen. Særledes nedlatende holdning og ubehagelig opplevelse både for barn og foreldre. Om man må vente 1 mnd ekstra på behandling for å unngå denne legen er det verdt det!

Har dårlig tid, men har derimot tid til å diskutere temaer som ikke har noe på et legekontor å gjøre.

Ellers er resepsjonen grei, samme gjelder de andre legene også.